#NoBeautyInPlastic – polski fotograf zwraca uwagę na problem rosnącego zużycia plastiku za pomocą prowokujących fotografii

#NoBeautyInPlastic – polski fotograf zwraca uwagę na problem rosnącego zużycia plastiku za pomocą prowokujących fotografii

#NoBeautyInPlastic to projekt polskiego fotografa Daniela Petryczkiewicza, który ma za zadanie zwrócić uwagę na fakt wciąż rosnącego zużycia jednorazowego plastiku. Za pomocą sugestywnych i prowokujących zdjęć artysta chce skłonić społeczeństwo do refleksji.

Daniela Petrykiewicza do stworzenia projektu #NoBeautyInPlastic zainspirowało codzienne życie, a dokładniej – zachowania konsumenckie w popularnych dyskontach. Osobna foliówka do już opakowanego w plastik (!) warzywa czy owocu. Jednorazowa rękawiczka do pieczywa, która po chwili ląduje w koszu. Takie codzienne, często też bezmyślne wybory powodują, że nasze środowisko ma się coraz gorzej. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Właśnie z tym plastikowym problemem chce walczyć polski fotograf, który w ramach projektu #NoBeautyInPlastic stworzył serię sugestywnych i prowokujących zdjęć. Ich celem jest zmuszenie społeczeństwa do refleksji nad wciąż rosnącym zużyciem jednorazowego plastiku.

W ramach projektu odbyło się 10 sesji, w których wzięło udział 15 utalentowanych artystów-sportowców – tancerzy, akrobatów, joginka, pływaczki synchroniczne, baletnica, kitesurferka, tancerka pole-dance. W najnowszej edycji kampanii #NoBeautyInPlastic wzięli udział licealiści z warszawskich liceów, którym nie są obojętne problemy związane z naszym środowiskiem.

Kampania #NoBeautyInPlastic realizowana jest także na outdoorowych nośnikach reklamowych, które znaleźć można w Warszawie.

zdjęcia: facebook.com/danielpetryczkiewiczphoto 

PS

Ruszyła akcja pod hasłem „EkoWoman”, w ramach której znani polscy artyści zjednoczyli siły i wystąpili w teledysku przedstawiającym postapokaliptyczną wizję Warszawy, by zwiększać świadomość o zmianach klimatycznych i nawoływać do bycia eko.

PS2

W marcu 2019 roku organizacja ratująca życie morskich zwierząt przygotowała mocną kampanię, w której w dosadny sposób pokazała, co powoduje plastik wyrzucany do zbiorników wodnych.

PS3

2019 rok niewątpliwie przebiegał pod hasłem ekologii. Nic więc dziwnego, że wiele popularnych marek wprowadziło w ostatnich miesiącach wiele ciekawych rozwiązań, które mają za zadanie przyczynić się do poprawy naszego środowiska. Przedstawiamy te najciekawsze.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij