Amazon najcenniejszą marką na świecie – firma warta jest już ponad 200 mld dolarów

Amazon najcenniejszą marką na świecie – firma warta jest już ponad 200 mld dolarów

W dorocznym rankingu Brand Finance Global 500 po raz kolejny najcenniejszą marką na świecie został Amazon. Wartość firmy e-commerce wzrosła o 17,5% w porównaniu do ubiegłego roku.

Firma Brand Finance co roku publikuje swój raport najbardziej wartościowych marek na świecie. W ubiegłym roku prestiżowe pierwsze miejsce zajęła firma e-commerce Amazon, tuż za nią zaś znalazł Apple oraz Google. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tegoroczna edycja rankingu Brand Finance Global 500 została zaprezentowana kilka dni temu na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos. Tym razem ponownie najcenniejszą marką świata został Amazon, którego wartość wzrosła o 17,5% – z kwoty 187,9 mld dolarów do ponad 200 mld dolarów. Co istotne, jest to najwyższa wycena jakiejkolwiek marki w historii rankingu Brand Finance.

Drugie miejsce tym razem zajął Google, a tuż za nim znalazł się Apple, który zanotował spadek wartości o 8,5% do 140,52 mld dolarów.

Pierwszą dziesiątkę zamyka chińska marka Huawei, wyceniona na 65 mld dol.

Tak, jak i w ubiegłym roku, włoski motoryzacyjny koncern Ferrari został uznany za najsilniejszą markę na świecie. Za nią uplasował się Disney oraz WeChat. 

PS

Ubiegłoroczny raport najcenniejszych marek świata wg Interbrands pokazuje jasno, że marki technologiczne dalej są na topie. Pierwsze miejsce zajęło ponownie Apple, tuż za brandem uplasowały się Google i Amazon. Facebook natomiast wypadł z pierwszej dziesiątki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij