Z okazji walentynek Twitter umieścił w metrze najzabawniejsze tweety na temat nieudanych randek

Z okazji walentynek Twitter umieścił w metrze najzabawniejsze tweety na temat nieudanych randek
Twitter ruszył z outdoorową akcją, w ramach której na ścianach wybranych londyńskich stacji metra umieszczono najzabawniejsze tweety związane z nieudanym randkowaniem.
O autorze
1 min czytania 2020-02-12

Z okazji tegorocznych walentynek brytyjski oddział Twittera postanowił oddać głos tym osobom, które mają za sobą kompletnie nieudaną randkę. Na wybranych stacja londyńskiego metra – m.in. Oxford Street, Piccadilly Circus czy też Tottenham Court Road, umieszczone zostały billboardy z prawdziwymi tweetami użytkowników, w których podzielili się oni swoimi niefortunnymi historiami związanymi z randkowaniem. 

Za realizację odpowiada agencja Flying Objects. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W sam raz przed walentynkami na rynku pojawiła się fejkowa aplikacja Amazon Dating, która umożliwia użytkownikom „kupno” randki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z okazji tegorocznych walentynek marka H&M połączyła siły z fundacją „Koty z Grochowa”, by zachęcić klientów do „zaadoptowania futrzastej miłości swojego życia”.

PS3

Popularna szkocka marka Hendrick’s Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji King’s Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.