The Unlimited Power of Beauty – Sephora rusza z kampanią promującą nową wizję piękna

The Unlimited Power of Beauty – Sephora rusza z kampanią promującą nową wizję piękna

18 lutego br, wystartowała najnowsza kampania sieci Sephora pod hasłem „The Unlimited Power of Beauty”, za pomocą której marka ukazuje wyraz nowoczesnej wizji piękna, charakteryzującej naszą generację.

Definicja piękna niewątpliwie cały czas ewoluuje. Nie określają jej już wyłącznie pokazy mody, czy też zdjęcia modelek w magazynach modowych. W dzisiejszych czasach społeczeństwo samodzielnie interpretuje to, co oznacza bycie pięknym. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Te zmiany zainspirowały markę Sephora do udzielenia swojego głosu w tej dyskusji i przedstawienia swojej wizji piękna za pomocą kampanii pod hasłem „The Unlimited Power of Beauty”.

Jak tłumaczy marka – „Według Sephora piękno jest jak plac zabaw, na którym każdy ma moc i prawo do eksperymentowania i tworzenia własnej jego definicji. Piękno nie zna granic, ma tyle twarzy, ilu ludzi jest na świecie, a każda osoba może odkryć wiele jego odmian nawet jednego dnia – lub odkrywać je przez całe życie. Piękno daje nam moc autoafirmacji i pokochania siebie. Piękno to nie norma, rozmiar ani filtr, ale narzędzie siły i pewności siebie”.  

W ramach kampanii stworzony został spot, który opowiada historię relacji kobiety z jej wizją samej siebie na przestrzeni jej życia. Ukazuje zarówno chwile zwątpienia, jak i te pełne siły. 

Ponadto, w ramach projektu „The Unlimited Power of Beauty” stworzona została seria zdjęć, które prezentują różne wizje kobiecości. 

Za kampanię odpowiada agencja BETC.

PS

Marka adidas rozpoczęła rok 2020, zainspirowana przekonaniem, że sport ewoluował. Podważając dotychczasowe stereotypy, zaprasza do zdefiniowania na nowo pojęcia sportu oraz zachęca kobiety do postrzegania siebie jako sportowców, niezależnie od poziomu zaawansowania.

PS2

Kampania promująca nową kolekcję adidas Originals, stworzoną we współpracy z muzykiem Pharrellem Williamsem, jest swego rodzaju hołdem złożonym kobietom. W projekcie wystąpiły m.in. aktywistki i artystki, które reprezentują siłę płci żeńskiej.

PS3

Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij