Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Be a Lady They Said: Aktorka Cynthia Nixon prezentuje manifest o trudach bycia kobietą

Be a Lady They Said: Aktorka Cynthia Nixon prezentuje manifest o trudach bycia kobietą
Kilka dni temu do sieci trafił nietypowy spot stworzony przez twórców magazynu dla kobiet „Girls. Girls. Girls.”. Aktorka i działaczka społeczna Cynthia Nixon odczytuje w nim manifest o trudach bycia kobietą.
O autorze
1 min czytania 2020-02-25

„Nie bądź za gruba”, „nie bądź za chuda”, „nie mów za głośno”, „nie mów za dużo”, „nie rządź się”, „nie bądź taka emocjonalna” – tak brzmi fragment manifestu, który w 2017 roku napisała amerykańska studentka Camille Rainville. Z pozoru przypominający nieco zlepek różnych poleceń, tekst tak naprawdę przedstawia nakazy i zakazy, które słyszą kobiety każdego dnia. 

Tuż przed zbliżającym się dniem kobiet, twórcy magazynu „Girls. Girls. Girls.” postanowili złożyć swego rodzaju hołd wszystkim przedstawicielkom płci żeńskiej i stworzyli krótkie wideo, w którym aktorka i działaczka społeczna Cynthia Nixon czyta manifest Camille Rainville o trudach bycia kobietą. 

Spot został wyreżyserowany przez Paula McLeana. 

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania promująca nową kolekcję adidas Originals, stworzoną we współpracy z muzykiem Pharrellem Williamsem, jest swego rodzaju hołdem złożonym kobietom. W projekcie wystąpiły m.in. aktywistki i artystki, które reprezentują siłę płci żeńskiej.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Jej miejsce jest w kuchni… bo jest dietetyczką” – to jedno z wielu haseł kampanii PPS, firmy z RPA zajmującej się dostarczaniem usług finansowych. Celem akcji była walka ze stereotypami na temat kobiet.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Akademia Filmowa nie zgodziła się na emisję reklamy zestawów poporodowych marki Frida Mom podczas tegorocznej gali Oscarów, bo w zbyt realistyczny sposób przedstawiała problemy kobiet po porodzie. Spot szybko stał się viralem na YouTubie.