#GłosemZwierząt: Polscy aktorzy szukają miłości w nowej kampanii i przekonują – „nie kupuj, adoptuj”

#GłosemZwierząt: Polscy aktorzy szukają miłości w nowej kampanii i przekonują – „nie kupuj, adoptuj”

Ruszyła nowa kampania społeczna pod hasłem #GłosemZwierząt, w której udział wzięli polscy aktorzy, m.in. Bartosz Bielenia, Agata Buzek oraz Justyna Wasilewska. W ramach akcji znane osobistości zachęcają społeczeństwo do adopcji zwierząt bezdomnych, zamiast ich kupowania.

25 lutego br. w sieci pojawiła się seria tajemniczych spotów, w których wystąpili znani polscy aktorzy: Agata Buzek, Katarzyna Żak, Justyna Wasilewska, Bartosz Bielenia, Jacek Braciak oraz Sebastian Stankiewicz. Filmy łączył jedynie wspólny tytuł – „Klub samotnych serc”. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Okazało się, że filmy były teaserami nowej kampanii społecznej Fundacji #GłosemZwierząt, która pomaga ludziom znajdować życiowych, czworonogich towarzyszy. Celem akcji jest m.in. zachęcenie odbiorców do świadomej dobroczynności, a także adopcji zwierząt bezdomnych, zamiast ich kupowania.

W ramach inicjatywy wyemitowany został spot, w którym ponownie możemy zobaczyć ambasadorów akcji. Wszyscy oni wcielili się w postacie, które kierowane zupełnie odmiennymi motywacjami, postanowiły przełamać nieśmiałość i poszukać drugiej połówki.

Za koncepcję spotu odpowiada agencja Kreatik, za produkcję i reżyserię Andiamo. Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie.

PS

Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieścili psy poszukujące domu na butelkach piwa.

PS2

Z okazji tegorocznych walentynek Bolt postanowił połączyć to, co jego klienci lubią najbardziej – czyli zniżkowe kody – z akcją na rzecz zwierząt czekających na adopcję. Haczyk był jeden – aby otrzymać rabat, użytkownicy musieli zapoznać się z historiami czworonogów z pewnego warszawskiego schroniska.

PS3

To kolejna niesamowita akcja organizacji „Bieg na sześć łap” – w olsztyńskiej pizzerii Ravioli Street na opakowaniach pizzy umieszczane są zdjęcia bezdomnych psiaków, które szukają nowych domów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij