TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Światowa Organizacja Zdrowia dołączyła do TikToka – będzie walczyć z fake newsami na temat koronawirusa

Światowa Organizacja Zdrowia dołączyła do TikToka – będzie walczyć z fake newsami na temat koronawirusa
Światowa Organizacja Zdrowia postanowiła założyć konto na popularnym portalu społecznościowym TikToku, by edukować internautów na temat koronawirusa. Jednocześnie WHO chce walczyć z masą fałszywych informacji na temat epidemii.
O autorze
1 min czytania 2020-03-03

Koronawirus to ostatnimi czasy temat najczęściej pojawiający się w światowych mediach. Niektóre publikacje związane z epidemią są prawdziwe, lecz są też i takie, które powielają jedynie fałszywe informacje dotyczące wirusa. Takich jest niestety coraz więcej. 

Z fake newsami na temat koronawirusa postanowił walczyć już m.in. Facebook. Przedstawiciele portalu poinformowali bowiem, że z serwisu będą usuwane nieprawdziwe treści na jego temat, w tym m.in. te dotyczące „alternatywnych” sposobów leczenia. Teraz z dezinformacją postanowili walczyć eksperci ze Światowej Organizacji Zdrowia, wykorzystując do tego popularną ostatnio platformę – TikToka.

WHO założyło bowiem swój własny profil w tym serwisie, aby edukować internautów na temat koronawirusa. Do tej pory organizacja opublikowała dwa filmiki – w tym pierwszym ekspertka opowiada, jak chronić się przed zarażeniem wirusem, natomiast w drugim wideo poruszony został temat masek ochronnych – kiedy i jak powinno się je zakładać na twarz. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod koniec lutego br. Intel, tytularny sponsor zawodów Intel Extreme Masters, opublikował oficjalne oświadczenie, w którym poinformował o wycofaniu się z udziału w finale wydarzenia. Ma to związek z rozprzestrzenianiem się koronawirusa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Podczas gdy cały świat z przerażeniem obserwuje rozprzestrzenianie się koronawiarusa, niektórzy instagramerzy postanowili skorzystać z rozgłosu, jaki powstał wokół tej epidemii i zaczęli oznaczać swoje posty hashtagiem #coronavirus.