TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Biedronka i Tesco wprowadzają ułatwienia dla seniorów w związku z koronawirusem

Biedronka i Tesco wprowadzają ułatwienia dla seniorów w związku z koronawirusem
Popularne sieci handlowe postanowiły wprowadzić szereg rozwiązań z myślą o ochronie seniorów, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka zakażeniem koronawirusem – są to m.in. specjalne godziny na zakupy oraz pierwszeństwo przy kasie.
O autorze
1 min czytania 2020-03-24

Znane sieci handlowe postanowiły wyjść naprzeciw osobom w wieku 65+ i wprowadziły specjalne rozwiązania, by ułatwić im robienie zakupów. Jest to spowodowane faktem, że seniorzy są w grupie podwyższone ryzyka w związku z pandemią koronawirusa. 

Od 24 marca br. w hipermarketach marki Tesco obowiązują godziny (od 9:00 do 10:00), podczas których pierwszeństwo mają seniorzy. I choć markety otwarte będą dla wszystkich, to sieć prosi pozostałych klientów o zrozumienie i umożliwienie zrobienia zakupów w wyznaczonym czasie osobom starszym. 

Natomiast Biedronka wprowadziła pierwszeństwo wejścia seniorów do sklepu w pierwszej godzinie od otwarcia sklepów. Ponadto, w ramach akcji pod hasłem „Czas na pomaganie seniorom 65+” osoby starsze będą mogły omijać kolejki do kas niezależnie od pory dnia. 

To jednak nie jedyne rozwiązania wprowadzone przez Biedronkę – od 24 marca br. w sklepach sieci obecne będą specjalne skrzynki, do których seniorzy mogą wrzucać specjalne formularze z prośbą o pomoc w zrobieniu zakupów przez osoby mieszkające w pobliżu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Płatności za zakupione produkty osoby starsze mogą dokonać za pomocą karty Moja Biedronka – senior płaci za zakupy w momencie dostawy, a wolontariusz wpłaca otrzymaną od niego kwotę z powrotem na kartę w dowolnym sklepie sieci.

Natomiast w sklepach Grupy Eurocash, m.in. w Delikatesach Centrum, Groszku czy Lewiatanie, 24 marca br. ruszyła akcja pod hasłem „Zakupy dla Seniora 60+” – pracownicy sieci w jej ramach będą robić zakupy, a następnie dostarczać je do domów osób starszych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Holenderski supermarket Jumbo wprowadził w 2019 roku ciekawe rozwiązanie, które skierowane było przede wszystkim do osób samotnych oraz seniorów – w sklepie pojawiła się tzw. „rozgadana kasa”, przy której każdy może spokojnie, bez pośpiechu porozmawiać z kasjerem.

PS2

50 milionów złotych – taką kwotą będzie dysponowała w 2020 roku Fundacja Biedronki, która w roku, w którym sieć obchodzi swoje 25-lecie, rozpocznie działalność w Polsce. Fundacja powstaje po to, by nieść pomoc osobom starszym i przyczyniać się do poprawy jakości ich życia.

PS3

To kolejna świetna akcja organizacji Bieg na sześć łap – tym razem chodziło o „kudłatą terapię” z udziałem psów, w której udział wzięli seniorzy z Domu Opieki Społecznej w Olsztynie.