Uber i Free Now będą za darmo wozić personel polskich szpitali i laboratoriów medycznych

Uber i Free Now będą za darmo wozić personel polskich szpitali i laboratoriów medycznych

Marki Uber i Free Now również postanowiły włączyć się do walki z koronawirusem i jednocześnie wesprzeć polską służbę zdrowia. Firmy oferują darmowe przejazdy dla pracowników szpitali oraz laboratoriów medycznych.

Coraz więcej znanych firm włącza się w walkę z koronawirusem, o czym możecie przeczytać w tym artykule. Najczęściej marki przekazują pokaźne sumy pieniędzy na rzecz polskiej służby zdrowia, rękawiczki czy też maseczki ochronne, natomiast wiele restauracji z całej Polski wspiera pracowników szpitali, przekazując im darmowe posiłki.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz do walki z koronawirusem postanowiły włączyć się też marki Free Now oraz Uber.

Ta pierwsza firma ruszyła z akcją #TaxiDlaZdrowia, w ramach której oferuje 20 tys. darmowych kursów dla pracowników szpitali i laboratoriów medycznych w czterech lokalizacjach: Trójmieście, Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Co ważne – kierowcy Free Now otrzymają pełną kwotę za kurs i będą zwolnieni z opłat dla marki, realizując kursy w ramach akcji #TaxiDlaZdrowia, ponieważ prowizja za zlecenia w usłudze „Dla Zdrowia” wynosi 0%.

Natomiast Uber przygotował 10 tysięcy kodów zniżkowych o wartości 40 złotych, które zostaną przekazane placówkom służby zdrowia m.in. w Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Krakowie, Wrocławiu, czy też Łodzi. Z kodów będą mogli skorzystać lekarze, pielęgniarki oraz pozostali pracownicy szpitali i laboratoriów medycznych.

zdjęcie główne: facebook.com/FreeNowPolska

PS

Od kilku dni w internecie coraz popularniejsza staje się akcja #zostanwdomu, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do pozostania w swoich czterech kątach z powodu panującej epidemii koronawirusa. Swoje zaangażowanie w inicjatywę pokazały także liczne organizacje pozarządowe. W jaki sposób?

PS2

Popularne sieci handlowe postanowiły wprowadzić szereg rozwiązań z myślą o ochronie seniorów, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka zakażeniem koronawirusem – są to m.in. specjalne godziny na zakupy oraz pierwszeństwo przy kasie.

PS3

W okresie kwarantanny kluczowym zadaniem marketerów jest próba „wejścia w buty” konsumenta. Równie ważne jest wykazanie się pomysłowością oraz przede wszystkim empatią w komunikacji. Postanowiliśmy wskazać różne sposoby działań marketingowych, które zaobserwowaliśmy na przestrzeni ostatnich dni.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij