Coraz więcej znanych firm włącza się w walkę z koronawirusem, o czym możecie przeczytać w tym artykule. Najczęściej marki przekazują pokaźne sumy pieniędzy na rzecz polskiej służby zdrowia, rękawiczki czy też maseczki ochronne, natomiast wiele restauracji z całej Polski wspiera pracowników szpitali, przekazując im darmowe posiłki.
Teraz do walki z koronawirusem postanowiły włączyć się też marki Free Now oraz Uber.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ta pierwsza firma ruszyła z akcją #TaxiDlaZdrowia, w ramach której oferuje 20 tys. darmowych kursów dla pracowników szpitali i laboratoriów medycznych w czterech lokalizacjach: Trójmieście, Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Co ważne – kierowcy Free Now otrzymają pełną kwotę za kurs i będą zwolnieni z opłat dla marki, realizując kursy w ramach akcji #TaxiDlaZdrowia, ponieważ prowizja za zlecenia w usłudze „Dla Zdrowia” wynosi 0%.
Natomiast Uber przygotował 10 tysięcy kodów zniżkowych o wartości 40 złotych, które zostaną przekazane placówkom służby zdrowia m.in. w Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Krakowie, Wrocławiu, czy też Łodzi. Z kodów będą mogli skorzystać lekarze, pielęgniarki oraz pozostali pracownicy szpitali i laboratoriów medycznych.
zdjęcie główne: facebook.com/FreeNowPolska
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od kilku dni w internecie coraz popularniejsza staje się akcja #zostanwdomu, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do pozostania w swoich czterech kątach z powodu panującej epidemii koronawirusa. Swoje zaangażowanie w inicjatywę pokazały także liczne organizacje pozarządowe. W jaki sposób?
PS2
Popularne sieci handlowe postanowiły wprowadzić szereg rozwiązań z myślą o ochronie seniorów, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka zakażeniem koronawirusem – są to m.in. specjalne godziny na zakupy oraz pierwszeństwo przy kasie.
PS3
W okresie kwarantanny kluczowym zadaniem marketerów jest próba „wejścia w buty” konsumenta. Równie ważne jest wykazanie się pomysłowością oraz przede wszystkim empatią w komunikacji. Postanowiliśmy wskazać różne sposoby działań marketingowych, które zaobserwowaliśmy na przestrzeni ostatnich dni.