TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Słynny kalendarz Pirelli na 2021 rok nie powstanie – zamiast tego firma przekaże 100 tys. euro na walkę z koronawirusem

Słynny kalendarz Pirelli na 2021 rok nie powstanie – zamiast tego firma przekaże 100 tys. euro na walkę z koronawirusem
Słynny kalendarz Pirelli, wydawany od 1964 roku, nie doczeka się kolejnej edycji. Zamiast tego firma postanowiła przekazać 100 tys. euro na walkę z koronawirusem.
O autorze
1 min czytania 2020-03-27

Kalendarz Pirelli już na dobre zakorzenił się w światowej kulturze. Od 1964 roku wydano łącznie 47 edycji (publikacja była już uprzednio kilka razy wstrzymywana) – każdy egzemplarz posiadał swój własny motyw przewodni, a do wykonania zdjęć, które pojawiały się w kalendarzu, zatrudniano cenionych i najpopularniejszych fotografów. Co ciekawe, tradycyjnie pierwszy egzemplarz publikacji przekazywany jest królowej Elżbiecie II. 

Jak się okazało, przyszłoroczna edycja wyjątkowo się nie ukaże. Ma to związek z panującą pandemią koronawirusa – w obliczu takiego zagrożenia firma postanowiła wstrzymać produkcję kalendarza. 

Zamiast tego marka Pirelli postanowiła przekazać 100 tys. euro na badania i zwalczanie skutków związanych z pandemią koronawirusa. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie oznacza to jednak, że kalendarz Pirelii już nigdy więcej nie powstanie – jak poinformowali przedstawiciele firmy, prace nad kolejną edycją zostaną wznowione, gdy sytuacja z koronawirusem zostanie opanowana. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Firmy z branży modowej aktywnie włączają się w walkę z koronawirusem – Grupa Calzedonia rozpoczęła w swoich fabrykach produkcję maseczek ochronnych, natomiast koncern LVMH, zrzeszający takie marki, jak Louis Vuitton czy Dior – żeli antybakteryjnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Sesja zdjęciowa znajdująca się w kalendarzu Pirelii na 2020 rok była inspirowana szekspirowskim klimatem rodem z „Romea i Julii”.