Projekt jest skierowany do muzyków jako przedsiębiorców. MyMusic zapowiada narzędzia, które pomogą wykorzystywać w pełni ich artystyczny i biznesowy potencjał na rynku muzycznym. Co istotne w sytuacji obecnej pandemii, „idzie nowe” rozwiązanie, które pozwoli artystom bez wychodzenia z domu otrzymać wsparcie w dystrybucji i promocji swojej muzyki.
Przedstawiciele wytwórni podkreślają, że zapowiadany projekt to realizacja idei, nad którą pracowano przez kilka lat. Komunikat MyMusic kierowany jest do wszystkich artystów i wydawców, którzy poprzez bezpośredni kontakt mogą poznać szczegóły.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Reveal akcji jest planowany na czerwiec tego roku. Więcej informacji na specjalnie uruchomionej stronie akcji idzienowe.mymusic.pl Kampania już jest widoczna na profilach wytwórni na Instagramie, TikToku, Facebooku, YouTubie, LinkedInie i Twitterze.