TERRITORY

Hotchili - 199. członek IAB Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hotchili - 199. członek IAB Polska

Hotchili, agencja interaktywna specjalizująca się w grach i aplikacjach w obszarze mediów społecznościowych, to 199. firma członkowska IAB Polska.

- Pozycja, którą zaczynamy zajmować na rynku interaktywnym wymaga od nas wzięcia odpowiedzialności za jego rozwój. Mam na myśli zarówno kwestie związane z edukacją jak i regulacją tego rynku. Wiele z podejmowanych inicjatyw chcielibyśmy realizować w ramach IAB, bo to organizacja, która ma podobne cele. Wierzymy, że razem będziemy działać szybciej i lepiej - powiedział Tomasz Glinka, Partner w Hotchili.

Hotchili to agencja interaktywna o unikalnych kompetencjach w obszarze mediów społecznościowych. W ciągu ostatniego roku przygotowała ponad 80 gier i aplikacji dla takich marek jak Adidas, Castrol, Garnier czy Danone. W realizowanych dla swoich klientów projektach coraz częściej łączy social media z innymi działaniami marketingowymi, dlatego coraz bardziej poszerza swoje kompetencje związane z projektowaniem serwisów, planowaniem kampanii internetowych oraz tworzeniem aplikacji na urządzenia mobilne. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij