Instagram wprowadza Karty podarunkowe, które pomogą wesprzeć lokalne biznesy

Instagram wprowadza Karty podarunkowe, które pomogą wesprzeć lokalne biznesy

Instagram kontynuuje wprowadzanie nowych funkcji, których celem jest wspieranie lokalnych biznesów podczas pandemii koronawirusa – teraz platforma udostępniła tzw. Karty podarunkowe m.in. do sklepów, księgarni czy też restauracji.

W dobie pandemii koronawirusa dla wielu małych biznesów liczy się teraz każda sprzedaż, dlatego Facebook (do którego należy Instagram) nieustannie pracuje nad nowymi narzędziami, które ułatwiają prowadzenie działalności i pozwalają konsumentom wspierać ulubione firmy na różne sposoby. Karty podarunkowe to kolejne narzędzie po naklejce do składania zamówień oraz przycisku działania, które zostały wprowadzone w połowie kwietnia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na czym dokładnie polega nowa funkcja Instagrama? Posiadając konto biznesowe, można dodać naklejkę Karty podarunkowej w swoich InstaStories oraz umieścić dedykowany przycisk na profilu firmy. Dzięki temu każdy będzie mógł za ich pośrednictwem wesprzeć lokalną restaurację, sklep czy też księgarnię – wystarczy nacisnąć na naklejkę lub przycisk, a następnie dokonać zakupów poprzez stronę partnera. 

Szczegółowe informacje na temat Karty podarunkowej znajdują się na stronie. 

PS

Na początku marca br. popularne portale społecznościowe – Twitter i Instagram – postanowiły pójść w ślady Facebooka i również rozpoczęły aktywną walkę z dezinformacją dotyczącą epidemii koronawirusa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij