Magda Pieczonka ambasadorką Zalando Beauty

Zalando przedstawia nową ambasadorkę kategorii Beauty w Polsce: Magdę Pieczonkę. Makijażystka gwiazd, a za pośrednictwem kanałów społecznościowych również tysięcy Polek, od lat ceniona jest za swój talent, wiedzę i umiejętności.
O autorze
2 min czytania 2020-05-18

Magda Pieczonka, makijażystka gwiazd dzieląca się wiedzą m.in. w programach telewizyjnych, jest jedną z najbardziej cenionych i popularnych ekspertek w swojej dziedzinie w Polsce. Świadczy o tym ponad 460 000 obserwujących na Instagramie fanów oraz jej autorski kanał na YouTubie, obserwowany przez prawie 200 000 osób.

W sezonie wiosna/lato 2020 Magda Pieczonka łączy siły z Zalando, liderem rynku w kategoriach Fashion i Lifestyle. Jako ambasadorka Zalando Beauty, Magdalena przedstawi serię tutoriali makijażowych, które co miesiąc będą publikowane zarówno na profilu na Facebooku Zalando, jak i na autorskim kanale makijażystki na platformie YouTube. Dodatkowo Magda będzie opowiadać na swoim profilu na Instagramie o trikach, poradach i ulubieńcach kosmetycznych z oferty Zalando Beauty. Wyjątkowe warsztaty zapewnią niezapomniane wrażenia wszystkim miłośniczkom make’upu.

W materiałach wideo, które Magda Pieczonka publikuje na swoim kanale na platformie YouTubie, makijaże gwiazd – niczym z czerwonego dywanu – rozkładane są na kolejne etapy i dokładnie analizowane. Autorka prowadzi widzów przez proces wyboru i aplikacji kosmetyków i uczy, jak za pomocą odpowiedniej techniki podkreślić swoje piękno.

– Internet i media społecznościowe pozwalają mi dzielić się pasją do makijażu nie tylko z gwiazdami, lecz również z fanami. Moja współpraca z Zalando Beauty to szansa, by przybliżyć szerokiej publiczności technikę makijażu przy użyciu kosmetyków najlepszych marek, które mogą kupić bez wychodzenia z domu, za pomocą jednego kliknięcia. Cieszę się, że jako ambasadorka tak dostępnej i otwartej platformy jaką jest Zalando, mogę pomóc jeszcze większej liczbie Polek rozpocząć przygodę z makijażem lub doskonalić ich umiejętności – mówi Magda Pieczonka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dostrzegamy niezwykły potencjał w rozwoju kategorii Beauty na polskim rynku odnotowując ponad trzykrotny wzrost sprzedaży. Nasz asortyment to w tym momencie prawie 12 000 produktów od 300 marek, zarówno międzynarodowych, jak i niszowych. Aby zwiększyć świadomość konsumentów i w ciekawy sposób przedstawić im ofertę kategorii Beauty na Zalando stawiamy także na dodatkowe działania, takie jak współpraca z najsłynniejszą makijażystką w Polsce. To umożliwia nam dotarcie do nowej grupy odbiorców, a przede wszystkim zaprezentowanie kosmetyków najlepszych marek w ciekawy sposób – mówi Dawid Pożoga, regional lead PL/CZ w Zalando.

Pierwsze efekty współpracy widoczne są m.in. na dedykowanej stronie na Zalando.pl oraz w mediach społecznościowych: @magdapieczonkamakeup na Instagramie i na profilu @zalando na Facebooku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca Zalando i Magdy Pieczonki to kontynuacja ubiegłorocznych działań w ramach promowania kategorii Beauty na Zalando. Asortyment kosmetyczny został wprowadzony do sprzedaży na Zalando.pl pod koniec 2018 roku. Pierwsza promująca go na polskim rynku kampania – „Wyraź swoje piękno”, emitowana w telewizji, mediach społecznościowych i kanałach online, odzwierciedlała promowane przez Zalando idee i wartości, a także przedstawiała szeroki asortyment dostępnych na platformie kosmetyków do pielęgnacji, makijażu i zapachów. W ramach lokalnej warstwy kampanii Beauty, przeprowadzone zostały także dodatkowe działania promocyjne z ambasadorkami Zalando w Polsce – Jessicą Mercedes Kirschner i Julią Kuczyńską.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się