Polska marka Kubota wspiera LGBT+

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polska marka Kubota wspiera LGBT+

Marka Kubota ruszyła z nową akcją, w ramach której pięć złotych z każdej sprzedanej pary kultowych klapków Rzep z tęczowym logo przekaże Stowarzyszeniu Grupa Stonewall.

Klapki Kubota nierozerwalnie związane są z tożsamością Polski i Polaków. Kiedy pojawiły się w 1994 roku niemal od razu zyskały status symbolu transformacji ustrojowej. Po reaktywacji marki w 2018 r. w ofercie pojawiły się m.in. ręcznie robiona linia Premium oraz szereg innych produktów: kultowe klapki Kubota Rzep, nowe modele klapków basenowych, skarpety, kapelusze bucket hat, akcesoria, a nawet... japonki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Motto marki to „Kubota to nie klapki, to styl życia. Dlatego w naszej filozofii kierujemy się tym co sprawia, że codzienność jest przyjemniejsza. A to oznacza również łączenie ludzi – mówi Piotr Kwiatkowski, prezes firmy

– Niezwykle bliska jest nam idea poszanowania wolności, w każdym wymiarze, szczególnie jeśli chodzi o podstawowe prawa człowieka – dodaje Alina Sztoch, szef marketingu marki.

Dlatego w ofercie, oprócz dostępnych już od zeszłego roku ręcznie robionych, tęczowych klapków Premium, pojawiły się teraz również kultowe klapki Rzep, z tęczowym logo. Pięć złotych z każdej sprzedanej pary marka przekaże Stowarzyszeniu Grupa Stonewall, która wspiera osoby LGBT+.

– Zainteresowanie przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwanie. Cieszymy się, że Polska wkracza w normalny, tolerancyjny świat w Kubotach na stopach – śmieje się Alina Sztoch.

Na fanpage’u Facebookowym marki rozpętała się istna burza... radości, a pierwsza partia wyprzedała się w parę godzin. W drugiej, oprócz fioletowych klapków Kubota Rzep, dostępna będzie również czarna wersja z tęczowym logo. Cena? Tylko 39,99 zł!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij