Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Anna Jagodzińska, Julia Bijoch i Monika Mrozowska wspierają akcję „Zróbmy to razem dla pszczół”

Topowe polskie modelki – Anna Jagodzińska, Julia Bijoch, Marlena Szoka, Nikola Stajszczak, Anna Zasada i Monika Partyka oraz aktorki – Karolina Bruchnicka czy Monika Mrozowska wspierają akcję „Zróbmy to razem dla pszczół”, zorganizowaną przez aktywistkę Dianę Dybę we współpracy z Bynamesakke.
O autorze
1 min czytania 2020-06-16

Życie na Ziemi bez pszczół będzie niemożliwe. Ta przerażająca wizja, o której alarmują ekolodzy, staje się coraz bardziej realna. Pszczoły znalazły się na liście gatunków zagrożonych, a naukowcy przestrzegają – bez pszczół przetrwamy maksymalnie 10 lat. Działania na rzecz ratowania zagrożonego gatunku muszą być globalne, ale należy zacząć od najbliższej okolicy. Do walki o los pszczół, a co za tym idzie nas samych, zachęca aktywistka Diana Dyba – inicjatorka akcji „Zróbmy to razem dla pszczół”, do której przyłączyła się polska marka modowa Bynamesakke.

W ramach inicjatywy „Zróbmy to razem dla pszczół”, Bynamesakke przeznaczy kwotę 20% z zakupu wszystkich T-shirtów w czerwcu na rzecz Fundacji Pociechom, która wykorzysta zebrane środki na zwiększenie populacji pszczół. Na terenie warszawskiej pasieki należącej do Fundacji Pociechom zostaną również zbudowane nowe ule i domki dla trzmieli. Organizatorzy podkreślają, że zwiększenie populacji pszczół to obecnie kwestia priorytetowa, a każda złotówka jest niezwykle cenna.

Do akcji przyłączyły się topowe polskie modelki: Anna Jagodzińska, Julia Bijoch, Monika Partyka, Anna Zasada czy Nikola Stajszczak, a także polskie aktorki – Monika Mrozowska i Karolina Bruchnicka, które opublikowały na swoim Instagramie posty w T-shirtach marki, zachęcając do przyłączania się do akcji. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Celem akcji jest również wsparcie niszowych artystów. Diana Dyba zaprosiła do udziału rzemieślników i artystów, którzy zaprojektowali 25 unikatowych produktów nawiązujących do pszczół, miodu, ula, kwiatów. Wszystkie z nich zostaną zlicytowane, a zebrana kwota zostanie przekazana n na pomoc pszczołom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Z okazji tegorocznego Światowego Dnia Pszczoły studio projektowe SPACE10 należące do sieci IKEA udostępniło specjalną instrukcję, dzięki której w prosty sposób zbudujemy nasz własny domek dla tych owadów.

PS2

Takiej influencerki jeszcze nie było – pszczoła o imieniu B. za pomocą konta na Instagramie zwraca uwagę na problem wymierania pszczelich rodzin.

PS3

W kwietniu 2019 roku Pornhub wprowadził nową kategorię filmów poświęconą pszczołom – BeeSexual, w której za każde wyświetlenie filmu, platforma przekazywała pieniądze na organizacje ratujące te owady.

PS4

Holenderskie miasto Utrecht stworzyło ciekawą inicjatywę w trosce o naszą planetę – na dachach ponad 300 przystanków umieszczono mini ogrody, składające się z roślin uwielbianych przez pszczoły.