Biedronka rusza z wakacyjną kampanią rekrutacyjną – oferuje pracownikom zakwaterowanie w nadmorskich miejscowościach

Biedronka rusza z wakacyjną kampanią rekrutacyjną – oferuje pracownikom zakwaterowanie w nadmorskich miejscowościach
Z uwagi na zbliżające się wakacje Biedronka ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną, w ramach której zachęca swoich pracowników do pracy w nadmorskich miejscowościach. Jednocześnie sieć oferuje im m.in. zakwaterowanie oraz pokrycie kosztów przejazdu.
O autorze
1 min czytania 2020-06-19

Z uwagi na panującą pandemię koronawirusa wiele osób prawdopodobnie wybierze wakacje w Polsce, zamiast wyjazdu za granicę. W związku z tym Biedronka ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną, w ramach której zachęca swoich pracowników do czasowego przeniesienia się do sklepów zlokalizowanych nad Bałtykiem, aby zapewnić turystom sprawną i szybką obsługę w czasie zakupów.

Pracownicy sieci mają możliwość wyboru pracy m.in. w Jastarni, Nowym Dworze Gdańskim, Stegnie, Dziwnowie i Władysławowie. Biedronka opłaci im dojazd i zakwaterowanie w wybranej miejscowości. Wyjazdy zatrudnionych w Biedronce realizowane są od połowy czerwca do końca sierpnia.  Co więcej, aby pracownicy mogli korzystać z uroków pobytu nad morzem, sieć oferuje im elastyczny grafik pracy. 

W ramach kampanii rekrutacyjnej Biedronka zaprezentowała też serię humorystycznych plakatów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kampanię odpowiedzialna jest Agencja Job’N’Joy.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Pod koniec marca br. Biedronka postanowiła wprowadzić szereg rozwiązań z myślą o ochronie seniorów, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka zakażeniem koronawirusem – były to m.in. specjalne godziny na zakupy oraz pierwszeństwo przy kasie.

PS2

W ubiegłym roku sieć drogerii Hebe wystartowała z kampanią rekrutacyjną, w której w kreatywny sposób wykorzystano popularne produkty kosmetyczne do swego rodzaju gry słownej, aby zachęcić potencjalnych kandydatów do aplikowania o pracę.