TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Biedronka rusza z wakacyjną kampanią rekrutacyjną – oferuje pracownikom zakwaterowanie w nadmorskich miejscowościach

Biedronka rusza z wakacyjną kampanią rekrutacyjną – oferuje pracownikom zakwaterowanie w nadmorskich miejscowościach
Z uwagi na zbliżające się wakacje Biedronka ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną, w ramach której zachęca swoich pracowników do pracy w nadmorskich miejscowościach. Jednocześnie sieć oferuje im m.in. zakwaterowanie oraz pokrycie kosztów przejazdu.
O autorze
1 min czytania 2020-06-19

Z uwagi na panującą pandemię koronawirusa wiele osób prawdopodobnie wybierze wakacje w Polsce, zamiast wyjazdu za granicę. W związku z tym Biedronka ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną, w ramach której zachęca swoich pracowników do czasowego przeniesienia się do sklepów zlokalizowanych nad Bałtykiem, aby zapewnić turystom sprawną i szybką obsługę w czasie zakupów.

Pracownicy sieci mają możliwość wyboru pracy m.in. w Jastarni, Nowym Dworze Gdańskim, Stegnie, Dziwnowie i Władysławowie. Biedronka opłaci im dojazd i zakwaterowanie w wybranej miejscowości. Wyjazdy zatrudnionych w Biedronce realizowane są od połowy czerwca do końca sierpnia.  Co więcej, aby pracownicy mogli korzystać z uroków pobytu nad morzem, sieć oferuje im elastyczny grafik pracy. 

W ramach kampanii rekrutacyjnej Biedronka zaprezentowała też serię humorystycznych plakatów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kampanię odpowiedzialna jest Agencja Job’N’Joy.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Pod koniec marca br. Biedronka postanowiła wprowadzić szereg rozwiązań z myślą o ochronie seniorów, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka zakażeniem koronawirusem – były to m.in. specjalne godziny na zakupy oraz pierwszeństwo przy kasie.

PS2

W ubiegłym roku sieć drogerii Hebe wystartowała z kampanią rekrutacyjną, w której w kreatywny sposób wykorzystano popularne produkty kosmetyczne do swego rodzaju gry słownej, aby zachęcić potencjalnych kandydatów do aplikowania o pracę.