For Successful Living: Poruszająca kampania marki Diesel w hołdzie dla społeczności LGBT+

For Successful Living: Poruszająca kampania marki Diesel w hołdzie dla społeczności LGBT+

Z okazji tegorocznego Miesiąca Dumy marka Diesel zaprezentowała nową kampanię pod hasłem „For Successful Living”, która przedstawia historię osoby w trakcie procesu zmiany płci.

Marka Diesel już od jakiegoś czasu realizuje wiele działań mających na celu wspieranie społeczności LGBT+. W ubiegłym roku brand stworzył kolekcję koszulek, t-shirtów oraz bluz z charakterystycznym logo marki na tęczowym tle i napisem „Pride”. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Co ciekawe, tuż po tym, jak ubrania trafiły do sprzedaży, wiele osób wyraziło swoje niezadowolenie faktem, że marka tak otwarcie wspiera osoby nieheteronormatywne, co spowodowało, że z instagramowego profilu brandu zniknęło ponad 14 tysięcy followersów. 

Diesel jednak nie za bardzo się tym przejął, co marka pokazała w swojej kolejnej kampanii… świętującej utratę wspomnianych użytkowników.

Teraz firma zaprezentowała nowy spot zatytułowany „For Successful Living”, który powstał w ramach tegorocznego Miesiąca Dumy. Poruszający film przedstawia historię Franceski, która urodziła się jako mężczyzna i jest w trakcie procesu zmiany płci. Zaskakująca jest jednak końcówka spotu, która daje wiele do myślenia. 

Za realizację odpowiada agencja Publicis Italy. 

PS

W związku z trwającym obecnie tzw. Miesiącem Dumy popularny wydawca i producent gier komputerowych CD Projekt Red postanowił pokazać swoją solidarność ze społecznością LGBT+ i zmienił swoje facebookowe logo na tęczowe. W komentarzach rozpętała się burza.

PS2

Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij