TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

For Successful Living: Poruszająca kampania marki Diesel w hołdzie dla społeczności LGBT+

For Successful Living: Poruszająca kampania marki Diesel w hołdzie dla społeczności LGBT+
Z okazji tegorocznego Miesiąca Dumy marka Diesel zaprezentowała nową kampanię pod hasłem „For Successful Living”, która przedstawia historię osoby w trakcie procesu zmiany płci.
O autorze
1 min czytania 2020-06-19

Marka Diesel już od jakiegoś czasu realizuje wiele działań mających na celu wspieranie społeczności LGBT+. W ubiegłym roku brand stworzył kolekcję koszulek, t-shirtów oraz bluz z charakterystycznym logo marki na tęczowym tle i napisem „Pride”. 

Co ciekawe, tuż po tym, jak ubrania trafiły do sprzedaży, wiele osób wyraziło swoje niezadowolenie faktem, że marka tak otwarcie wspiera osoby nieheteronormatywne, co spowodowało, że z instagramowego profilu brandu zniknęło ponad 14 tysięcy followersów. 

Diesel jednak nie za bardzo się tym przejął, co marka pokazała w swojej kolejnej kampanii… świętującej utratę wspomnianych użytkowników.

Teraz firma zaprezentowała nowy spot zatytułowany „For Successful Living”, który powstał w ramach tegorocznego Miesiąca Dumy. Poruszający film przedstawia historię Franceski, która urodziła się jako mężczyzna i jest w trakcie procesu zmiany płci. Zaskakująca jest jednak końcówka spotu, która daje wiele do myślenia. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada agencja Publicis Italy. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W związku z trwającym obecnie tzw. Miesiącem Dumy popularny wydawca i producent gier komputerowych CD Projekt Red postanowił pokazać swoją solidarność ze społecznością LGBT+ i zmienił swoje facebookowe logo na tęczowe. W komentarzach rozpętała się burza.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.