Zaangażowanie zewnętrznej firmy w proces sprzedaży powierzchni reklamowej portalu jest spowodowane ograniczeniem niektórych usług marketingowych, takich jak reklama i badania. Aktualnie trwają prace nad nową ofertą reklamową, która zacznie obowiązywać od stycznia 2014 roku.
– Od początku działalności NK priorytetem jest świadczenie wysokiej jakości usług. Dlatego, wraz ze zmianami, które wprowadzamy m.in. w obszarze reklamy, naszym partnerom chcemy zapewnić jak najlepszą obsługę. Zaangażowanie zewnętrznej firmy na pewno przyczyni się do osiągnięcia tego celu. Jesteśmy przekonani, że przyniesie to obopólne korzyści. – powiedział Marcin Chruszczyński, Dyrektor Operacyjny w Naszej Klasie Sp. z o.o.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Przedstawiciele portalu nie podają szczegółów dotyczących warunków współpracy z firmą zewnętrzną. Aktualnie finalizowana jest pełna oferta reklamowa, która zostanie zaprezentowana na początku 2014 roku. Już teraz wiadomo jednak, że zewnętrzna firma na wyłączność będzie obsługiwała sprzedaż reklam NK dla domów mediowych i ich klientów.