TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kulinarne krzyżówki i chatbot Oleju Wielkopolskiego

Olej Wielkopolski ruszył z angażującym konkursem w chatbocie na Facebooku marki. W KrzyżówkoBocie fani mogą rozwiązywać kulinarne łamigłówki i zdobywać punkty za każdą poprawną odpowiedź. Na najlepszych czekają nagrody – bony zakupowe o wartości 100, 500, a nawet 1000 złotych.
O autorze
0 min czytania 2020-07-03

W ramach dwutygodniowej aktywacji agencja przygotowała aż 100 krzyżówkowych zagadek kulinarnych, na rozwiązanie których użytkownicy mają 5 dni od rozpoczęcia gry. Na chwilę obecną w KrzyżówkoBota zagrało już niemal 4 tysiące użytkowników.

Ideą aktywacji jest danie odbiorcom trochę pozytywnej rozrywki w ich własnych domach. Krzyżówkowa forma konkursu wpisuje się we wprowadzoną na początku 2020 roku platformę kreatywną Olej Wielkopolski – „Pasuje do dań, pasuje naturze”, której twarzami są Damian Kordas i jego babcia Fela.

Za koncepcję i komunikację konkursu odpowiada Feeders Agency. Za zakup mediów do promocji konkursu odpowiada K2 Precise.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj