Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kulinarne krzyżówki i chatbot Oleju Wielkopolskiego

Olej Wielkopolski ruszył z angażującym konkursem w chatbocie na Facebooku marki. W KrzyżówkoBocie fani mogą rozwiązywać kulinarne łamigłówki i zdobywać punkty za każdą poprawną odpowiedź. Na najlepszych czekają nagrody – bony zakupowe o wartości 100, 500, a nawet 1000 złotych.
O autorze
0 min czytania 2020-07-03

W ramach dwutygodniowej aktywacji agencja przygotowała aż 100 krzyżówkowych zagadek kulinarnych, na rozwiązanie których użytkownicy mają 5 dni od rozpoczęcia gry. Na chwilę obecną w KrzyżówkoBota zagrało już niemal 4 tysiące użytkowników.

Ideą aktywacji jest danie odbiorcom trochę pozytywnej rozrywki w ich własnych domach. Krzyżówkowa forma konkursu wpisuje się we wprowadzoną na początku 2020 roku platformę kreatywną Olej Wielkopolski – „Pasuje do dań, pasuje naturze”, której twarzami są Damian Kordas i jego babcia Fela.

Za koncepcję i komunikację konkursu odpowiada Feeders Agency. Za zakup mediów do promocji konkursu odpowiada K2 Precise.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj