#Wombstories: Nowa kampania Bodyform w duchu #womenpower

#Wombstories: Nowa kampania Bodyform w duchu #womenpower

Marka Bodyform, w Polsce znana jako Libresse, ruszyła z nową kampanią pod hasłem #Wombstories, w której pokazuje liczne sposoby doświadczania ciała przez kobiety, a także jak dużą rolę w tym wszystkim odgrywa macica.

Bodyform to marka produktów higienicznych, która nie boi się przełamywać tabu. W 2017 roku zmieniła podejście kobiet do menstruacji wraz z ruchem #bloodnormal, natomiast rok później za pomocą kampanii Viva La Vulva walczyła z mitami, niepewnością i stereotypami, którym poddawane są kobiety, jeśli chodzi o ich genitalia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz marka ruszyła z nową kampanią stworzoną w duchu #womenpower. W spocie pod hasłem #Wombstories, w którymi animacje przeplatają się z ujęciami z prawdziwego życia, brand Bodyform ukazał blaski i cienie posiadania macicy – od miesiączki, przez ciąże, czy też poród, aż po menopauzę oraz poronienie. 

Za realizację odpowiada agencja AMV BBDO, spot zaś wyreżyserowała Nisha Ganatra.

PS

W marcu br. marka Tena zaprezentowała swoją nową kampanię reklamową pod hasłem „Ageless”, za pomocą której chce zmienić stereotypowe postrzeganie ciał starszych kobiet, a także ich podejścia do seksualności.

PS2

Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet postanowiliśmy zapytać kilka przedstawicielek płci żeńskiej z branży kreatywnej o to, jak ich zdaniem zmieniał się wizerunek kobiet w reklamie. Czy zmienił się na lepsze czy na gorsze? Co miało wpływ na to?

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij