Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

25 tysięcy drzew na 25-lecie CEWE FOTOJOKER

W tym roku CEWE FOTOJOKER obchodzi 25-lecie działalności w Polsce i z tej okazji firma postanowiła zasadzić 25 000 drzew. Marka przygotowała również niezwykłą niespodziankę dla swoich klientów.
O autorze
1 min czytania 2020-07-22

CEWE FOTOJOKER już ćwierć wieku pomaga gromadzić wspomnienia w postaci CEWE FOTOKSIĄŻEK oraz CEWE FOTOBRAZÓW. Dzięki temu, wyjątkowe chwile mogą znaleźć swoje miejsce w estetycznych albumach czy fotoproduktach i stanowić pamiątkę, która zostanie z nami na długo.

Firma korzysta z dobrodziejstwa natury, dlatego też podejmuje stałe inicjatywy wspierające ochronę przyrody. Od wielu lat czynnie angażuje się w inicjatywę wspierającą ochronę lasów w afrykańskiej Kenii. Projekt ten rozciąga się na południowo-zachodnią część tego kraju i chroni las na terenie około 200.000 hektarów. Rozmaite długofalowe projekty, zalesianie pomagają w zachowaniu naturalnego spadku C02 i jednocześnie chronią lokalną różnorodność biologiczną Kenii.

– Dzięki tym aktywnościom i przyjętej przez nas strategii ochrony planety nasze produkty zyskały status produkcji neutralnej dla klimatu, z czego jesteśmy bardzo dumni. Z okazji 25-lecia postanowiliśmy przygotować inicjatywę lokalną. Działamy w Polsce i towarzyszymy naszym Klientom w Ich podróży właśnie tutaj. Zasadzimy 25 tysięcy drzew, które posłużą nam wszystkim przez dziesiątki lat. Chcemy zmieniać świat na lepsze i podziękować naszym klientom za okazane zaufanie – mówi Afram Gorgis, dyrektor sprzedaży i e-commerce w firmie CEWE.

Zostań Patronem drzewa

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z okazji urodzin marka przygotowała też niespodziankę dla swoich klientów. Każda osoba zamawiająca flagowy produkt, CEWE FOTOKSIĄŻKĘ, zostanie Patronem jednego z 25 tysięcy drzew. Udokumentowane to zostanie wyjątkowym Certyfikatem. Będzie on potwierdzeniem na zaangażowanie klientów w temat ochrony środowiska. W ramach akcji można się więc przyczynić w słusznej sprawie i zostać Patronem drzewa. Więcej informacji znajduje się na stronie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing