Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bierzyński, Bralczyk, Bendyk, Gawryluk walczą z fake newsami w ramach akcji „Rzeczpospolitej”

„Rzeczpospolita” tworzy „Dekalog walki z dezinformacją”. W ramach drugiej odsłony kampanii „Odporni na dezinformację” opracowano 10 reguł ułatwiających rozpoznanie fałszywych, zmanipulowanych treści. W akcję zaangażowali się m.in. Jakub Bierzyński, prof. Jerzy Bralczyk i Dorota Gawryluk.
O autorze
1 min czytania 2020-07-23

Druga odsłona kampanii „Odporni na dezinformację” ma wymiar edukacyjny. Jej centralnym punktem jest „Dekalog walki z dezinformacją”, czyli 10 reguł, którymi powinni kierować się odbiorcy, aby świadomie korzystać z informacji. Każda z zasad została opracowana w formie wywiadu z wybitnym ekspertem z zakresu miedioznawstwa, dziennikarstwa, językoznawstwa czy filozofii. Z Dorotą Gawryluk zostanie poruszony temat weryfikowania informacji, a Jerzy Bralczyk przypomni wszystkim jak ważne jest myślenie o tym, co chcemy powiedzieć. 

Od najbliższego czwartku co tydzień w „Rzeczpospolitej” i na rp.pl będzie publikowana nowa rozmowa rozwijająca kolejne punkty z dekalogu. Każdy z wywiadów to dogłębna analiza niebezpiecznego zjawiska, jakim są fake newsy oraz zbiór porad uczulających czytelnika na fałszywe informacje. 

– Z rozmów jasno wynika, że fake newsy są, istnieją i przybierają na sile, dlatego odbiorcy powinni być coraz ostrożniejsi. „Rzeczpospolita” jako lider wiarygodności czuje się w obowiązku demaskować źródła, które tworzą fałszywe, zmanipulowane informacje – mówi Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kampania „Odporni na dezinformację” wystartowała w maju br. Jest to nasza odpowiedź na problem fake newsów, których ilość drastycznie wzrosła w szczytowym okresie pandemii koronawirusa. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie niebezpieczeństw, jakie wiążą się z udostępnianiem tego typu informacji – mówi Cezary Piernikowski, dyrektor marketingu.

Pierwszy, wizerunkowy etap działań opierał się na trzech hasłach odwołujących się do najbardziej powszechnych źródeł i przyczyn powstawania fake newsów: Komentarze z forum czy komentarze ekspertów?, Znajomość fejków czy znajomość faktów?, Opinie szerowane czy opinie szanowane?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcje oraz realizację kampanii odpowiada dział marketingu Gremi Media. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się