TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Coca-Cola prezentuje swój manifest o nowej rzeczywistości w kampanii po lockdownie

Coca-Cola prezentuje swój manifest o nowej rzeczywistości w kampanii po lockdownie
Coca-Cola ruszyła z globalną kampanią pod hasłem „Otwarci jak nigdy”, w której artysta George the Poet przedstawia manifest marki na temat nowej rzeczywistości. Jest to zarazem pierwsze działanie reklamowe brandu na taką skalę od czasu lockdownu.
O autorze
1 min czytania 2020-07-31

Pod koniec marca br. Coca-Cola wydała oficjalne oświadczenie, w którym poinformował o zawieszeniu wszelkich działań reklamowych do odwołania w związku z pandemią koronawirusa. Jednocześnie koncern zobowiązał się do przekazania ponad 120 mln dolarów na rzecz organizacji, które walczą z wirusem.

Teraz marka postanowiła wznowić działania reklamowe, prezentując nową, globalną kampanię pod hasłem „Otwarci jak nigdy”. W jej ramach stworzony został spot, w którym wielokrotnie nagradzany artysta, poeta i aktywista na rzecz praw człowieka George the Poet prezentuje manifest firmy o nowej rzeczywistości.

Manifest bowiem podkreśla wagę nowych możliwości, które odkryliśmy lub wciąż odkrywamy w konsekwencji lockdownu. Jednocześnie marka zachęca, by z tej nowej sytuacji wyciągnąć swego rodzaju wniosku, nie dążyć do powrotu do „starej normalności”, ale nauczyć się żyć w nowej, lepszej normalności, być otwartym na zmiany i zacząć doceniać to, co nas otacza, a także realizować działania, by świat stał się lepszy.

Za kampanię odpowiada agencja 72andSunny Amsterdam wspólnie z konsultantami z londyńs­kiej agencji Blurred.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Fundacja Born Free zaprezentowała nową kampanię, która ma na celu zwrócenie uwagi na losy trzymanych w niewoli zwierząt. W nietypowej animacji tygrysy, małpy, czy nawet wieloryby opowiadają o swoim cierpieniu głosami Brytyjczyków podczas lockdownu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.