Coca-Cola prezentuje swój manifest o nowej rzeczywistości w kampanii po lockdownie

Coca-Cola prezentuje swój manifest o nowej rzeczywistości w kampanii po lockdownie
Coca-Cola ruszyła z globalną kampanią pod hasłem „Otwarci jak nigdy”, w której artysta George the Poet przedstawia manifest marki na temat nowej rzeczywistości. Jest to zarazem pierwsze działanie reklamowe brandu na taką skalę od czasu lockdownu.
O autorze
1 min czytania 2020-07-31

Pod koniec marca br. Coca-Cola wydała oficjalne oświadczenie, w którym poinformował o zawieszeniu wszelkich działań reklamowych do odwołania w związku z pandemią koronawirusa. Jednocześnie koncern zobowiązał się do przekazania ponad 120 mln dolarów na rzecz organizacji, które walczą z wirusem.

Teraz marka postanowiła wznowić działania reklamowe, prezentując nową, globalną kampanię pod hasłem „Otwarci jak nigdy”. W jej ramach stworzony został spot, w którym wielokrotnie nagradzany artysta, poeta i aktywista na rzecz praw człowieka George the Poet prezentuje manifest firmy o nowej rzeczywistości.

Manifest bowiem podkreśla wagę nowych możliwości, które odkryliśmy lub wciąż odkrywamy w konsekwencji lockdownu. Jednocześnie marka zachęca, by z tej nowej sytuacji wyciągnąć swego rodzaju wniosku, nie dążyć do powrotu do „starej normalności”, ale nauczyć się żyć w nowej, lepszej normalności, być otwartym na zmiany i zacząć doceniać to, co nas otacza, a także realizować działania, by świat stał się lepszy.

Za kampanię odpowiada agencja 72andSunny Amsterdam wspólnie z konsultantami z londyńs­kiej agencji Blurred.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Fundacja Born Free zaprezentowała nową kampanię, która ma na celu zwrócenie uwagi na losy trzymanych w niewoli zwierząt. W nietypowej animacji tygrysy, małpy, czy nawet wieloryby opowiadają o swoim cierpieniu głosami Brytyjczyków podczas lockdownu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.