Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dentsu Aegis Network przejmuje grupę Socializer

Holding reklamowy Dentsu Aegis Network 17.01.2014 podpisał umowę inwestycyjną ze spółką Socializer S.A., na podstawie której przejmie 96,6% akcji spółki.
O autorze
2 min czytania 2014-01-17

Tym samym grupa Socializer (agencje Socializer, Lubię To oraz marka Socialformance) wejdzie w skład Dentsu Aegis Network i działać będzie pod marką Isobar, wchodzącą w skład holdingu w Polsce.

– Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Europie. Stabilna sytuacja ekonomiczna i dynamiczny wzrost wydatków na digital i media online stwarzają tu niespotykane możliwości prowadzenia nowoczesnej komunikacji, której celem jest ‘’Reinventing the Way Brands are Built’’. Dentsu Aegis Network w Polsce zbudowało swoją pozycję w oparciu o doświadczony zespół zarządzający, szerokie portfolio i jakość usług. Przejęcie Socializer jeszcze bardziej zwiększy możliwości obsługi naszych Klientów i globalnej współpracy – komentuje Nigel Morris, CEO Dentsu Aegis Network Americas & EMEA.

W rezultacie transakcji grupa Socializer stanie się częścią holdingu reklamowego Dentsu Aegis Network w Polsce, w której skład wchodzi obecnie 6 podmiotów: domy mediowe Carat oraz Vizeum, agencja komunikacji Out-of-Home Posterscope, agencja performance marketingu iProspect, AMNET zajmujący się RTB/Programmatic Buying oraz agencja komunikacji reklamowej Isobar (wcześniej znana jako Hypermedia Isobar).

– Jako grupa zajmująca się zintegrowaną komunikacją stawiamy na łączenie strategii, badań, kreacji, technologii i mediów w ramach jednego modelu operacyjnego, bo wierzymy, że tylko spójna komunikacja jest w stanie dostarczać konsumentom prawdziwych emocji, budować pożądany wizerunek marek i wspierać biznes naszych Klientów. Dziś niezaprzeczalnie podstawą angażującej komunikacji są social media, które dzięki tej transakcji będą silnie zintegrowane z usługami Dentsu Aegis Network dostarczanymi na polskim i międzynarodowych rynkach – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na skutek przejęcia grupa Socializer stanie się częścią Isobar w Polsce, jednej z wiodących agencji komunikacji reklamowej, specjalizującej się w usługach w obszarze: kreacji, strategii, technologii i zakupu mediów online. W wyniku transakcji Isobar w Polsce rozbudowuje kompetencje social media w zakresie komunikacji, reklamy i działań performance’owych.

– Z Socializer łączy nas podobna kultura organizacyjna, pasja pracowników, wspólna wizja rozwoju rynku, podejście do budowania dialogu z konsumentami z wykorzystaniem cyfrowych mediów. Po połączeniu będziemy stanowić zespół ponad 350 specjalistów zajmujących się komunikacją reklamową, stając się jedną z najbardziej doświadczonych i największych agencji typu „full service” w regionie, z usługami social media w sercu naszej struktury organizacyjnej – komentuje Krzysztof Andrzejczak, President / Managing Director w Isobar w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Założony w 2010 roku Socializer jest liderem w świadczeniu kompleksowych usług social media w Polsce – od projektowania strategii komunikacji w social media, po produkcję gier i aplikacji w środowisku Facebook oraz Nk.pl. Jako jeden z najszybciej rozwijających się polskich start-up’ów w marcu 2012 roku spółka Socializer S.A. (‘’SLR’’) zadebiutowała na NewConnect. Obecnie grupa Socializer, w której skład wchodzą agencje Socializer S.A. oraz Lubię to i marka Socialformance, zatrudnia łącznie ponad 130 osób w biurach w Warszawie i Białymstoku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Od momentu założenia Socializer moim marzeniem było stworzenie agencji social media, która nie tylko będzie liderem w Polsce, ale także znaczącym podmiotem o zasięgu międzynarodowym. Wejście do struktur Aegis Dentsu Network umożliwi nam ekspansję zagraniczną, otwierając możliwości pracy przy globalnych kontraktach dla największych klientów – komentuje Łukasz Misiukanis, CEO Socializer S.A. i obecnie Vice President Isobar w Polsce.

Na skutek akwizycji, Łukasz Misiukanis, jako Vice President Isobar w Polsce, pokieruje departamentem Media & Social, powstałym w wyniku połączenia spółek grupy Socializer i Działu Mediów w lokalnym oddziale Isobar.

Integracja zakłada pełne połączenie struktur w ramach marki Isobar oraz pozostawienie wydzielonych submarek: Hypermedia – odpowiadającej za technologię i produkcję oraz Lubię to – niezależnej agencji social media. Pozostałe marki będą funkcjonować pod wspólnym szyldem Isobar, którym w Polsce kieruje Krzysztof Andrzejczak – President / MD.

Okres integracji spółek w ramach Isobar w Polsce potrwa do połowy 2014 roku.