SalesTube, Value Media i Labcon z nową kampanią komunikacyjną Travelist.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SalesTube, Value Media i Labcon z nową kampanią komunikacyjną Travelist.pl

Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.

Portal rezerwacyjny Travelist.pl ruszył z obsługą bonów turystycznych, które można zrealizować w wybranych obiektach portalu rezerwacyjnego. Dla swoich klientów przygotował również specjalny i bardzo prosty w obsłudze proces rezerwacyjny. Dodatkowo na korzystających z bonu czeka promocja - 10% wartości użytej kwoty  gratis do wykorzystania na kolejny pobyt. Wszystkie udogodnienia i promocje wprowadzone przez Travelist.pl promuje nowa kampania komunikacyjna, za którą w modelu house of communication odpowiadają spółki Group One: Value Media, SalesTube oraz Labcon.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za przygotowanie 30-sec. spotu do emisji w telewizji, jego adaptację na kanały digital oraz kreacje do kampanii online odpowiada agencja Labcon. Strategią i planowanie mediów online zajęła się agencja SalesTube, natomiast za aktywności w telewizji odpowiada Value Media.

Kampania w TV potrwa od 3 do 31 sierpnia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij