TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Let it bee: Carrefour ruszył z nową akcją na rzecz ochrony pszczół

Let it bee: Carrefour ruszył z nową akcją na rzecz ochrony pszczół
Marka Carrefour ruszyła z nową inicjatywą pod hasłem „Let it bee”, w ramach której przekazuje na rzecz ochrony pszczół część pieniędzy pochodzących ze sprzedaży limitowanej edycji zeszytów, wykonanych w 100% z recyklingu.
O autorze
1 min czytania 2020-08-10

W ubiegłym roku sieć Carrefour zainicjowała kampanię „Pszczele hotele”, w ramach której m.in. na dachu wrocławskiego supermarketu marki pojawiły się hotele dla pszczół – mają one na celu ochronę owych owadów żyjących w środowisku miejskim. 

Teraz, z okazji ogólnopolskiego dnia pszczół, który był obchodzony 8 sierpnia br., sieć dodatkowo wsparła budowę hoteli dla pszczół dedykowaną akcją marketingową. W jej ramach 5% z każdorazowego zakupu zeszytów szkolnych linii „Let it bee” marki Herlitz – wykonanych w 100% z recyclingu i dostępnych w hiper i supermarketach Carrefour – jest przekazywana na ule dla pszczół.

– Carrefour Polska pragnąc minimalizować swój wpływ na środowisko naturalne, tworzy sieć „Pszczelich hoteli”. Jest to inicjatywa wpływająca pozytywnie na ochronę bioróżnorodności w przestrzeni zurbanizowanej, a także zwracająca uwagę na potrzebę budowy zrównoważonych miast – chroniących naturę i spełniających potrzeby ludzi. Program ochrony pszczół to polska inicjatywa w ramach globalnej strategii CSR firmy – mówi Barbara Kowalska, dyrektor działu jakości i zrównoważonego rozwoju, Carrefour.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od momentu startu akcji „Pszczele hotele” na dachach budynków w 12 lokalizacjach, w których znajdują się sklepy Carrefour, zainstalowano 33 ule dla owadów żyjących w miastach.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z okazji tegorocznego ogólnopolskiego dnia pszczoły, który obchodziliśmy 8 sierpnia br., przy niektórych poznańskich przystankach pojawiły się sadzonki lawendy i wrzosu. W ten sposób władze miasta zachęcają mieszkańców do sadzenia roślin, które są bardzo przyjazne tym owadom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

W dwóch lokalizacjach w Gdańsku – przy ulicy Grobla IV i Za Murami – pojawiło się kilkanaście skrzyń z wieloma kompozycjami ziół, takich jak m.in. bazylia kulinarna, lubczyk czy koper. Inicjatywa jest częścią projektu edukacyjnego Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.

PS3

Organizacja Porozumienie dla Pragi zainicjowała świetną, prośrodowiskową akcję pod hasłem #ZaadoptujDonicę”. W jej ramach mieszkańcy Warszawy dają drugie życie opuszczonym, miejskim donicom.

PS4

Z okazji tegorocznego Światowego Dnia Pszczoły studio projektowe SPACE10 należące do sieci IKEA udostępniło specjalną instrukcję, dzięki której w prosty sposób zbudujemy nasz własny domek dla tych owadów.

PS5

Takiej influencerki jeszcze nie było – pszczoła o imieniu B. za pomocą konta na Instagramie zwraca uwagę na problem wymierania pszczelich rodzin.

PS6

W kwietniu 2019 roku Pornhub wprowadził nową kategorię filmów poświęconą pszczołom – BeeSexual, w której za każde wyświetlenie filmu, platforma przekazywała pieniądze na organizacje ratujące te owady.