#BeDenim: Marka House w nowej kampanii promuje różnorodność i wspiera organizację charytatywną Fundacja Atalaya

#BeDenim: Marka House w nowej kampanii promuje różnorodność i wspiera organizację charytatywną Fundacja Atalaya

Marka House zaprezentowała nową kampanię, w której stawia na bycie sobą tu i teraz. Towarzyszy jej akcja charytatywna na rzecz Fundacji Atalaya, która wspiera młodych ludzi wchodzących w dorosłe życie.

Każdy z nas jest wyjątkowy – przekonuje należąca do spółki LPP marka House w swojej nowej kampanii pod hasłem #BeDenim. Dlatego w sesji zdjęciowej promującej kolekcję wzięli udział modele o różnych typach urody. Zdjęcia zostały urozmaicone o hasła, będące manifestem różnorodności.

W ramach kampanii projektanci marki stworzyli specjalne t-shirty w szczytnym celu. Kupując jeden z produktów, wspieramy Fundację Atalaya, której House przekazuje 50% przychodu z koszulek. Zebrane środki zostaną przeznaczone na organizację warsztatów budowania pewności siebie i kursy edukacyjne, które zapewnią młodym ludziom pewny start w samodzielne życie.

PS

W ramach kampanii AW 17 marka House w humorystycznych spotach pokazywała problemy nastolatków “pierwszego świata”.

PS2

Na początku kwietnia br. zarząd firmy LPP poinformował o obniżeniu swoich wynagrodzeń do symbolicznej złotówki w związku z obecną sytuacją gospodarczą i trudnymi do oszacowania skutkami kryzysu. Na podobny krok zdecydowali się też członkowie rady nadzorczej spółki.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij