LinkedIn wprowadza Stories – portal przejdzie też redesign

LinkedIn wprowadza Stories – portal przejdzie też redesign

LinkedIn to kolejna platforma społecznościowa, która wprowadza format krótkich filmików, inaczej znanych jako relacje. LinkedIn Stories trafią do użytkowników ze Stanów Zjednoczonych oraz Kanady, zaś w pozostałych krajach pojawią się w przeciągu najbliższych tygodni.

Najpierw był Snapchat, później Instagram, a następnie Facebook i WhatsApp. W ubiegłym roku mówiło się, że Stories pojawią się także na platformie Spotify. Kolejnym portalem społecznościowym, który wprowadza relacje, jest LinkedIn.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

LinkedIn Stories, bo taką nazwę będzie nosić nowa funkcjonalność, niewiele będą różnić się od tych, które znamy chociażby z Instagrama czy Facebooka. Użytkownicy prywatni, a także strony firmowe będą miały możliwość publikowania krótkich filmików za pośrednictwem Stories. Prawdopodobnie będą one też po jakimś czasie znikały.

Jak przyznali przedstawiciele portalu w oficjalnym komunikacie, LinkedIn Stories mają za zadanie umożliwić pracodawcom i pracownikom tworzenie bardziej osobistych relacji, a także informować użytkowników o najnowszych osiągnięciach danej firmy.

Początkowo nowa funkcja pojawi się w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a następnie w ciągu najbliższych kilku tygodni w pozostałych krajach na całym świecie.

To nie koniec zmian na LinkedInie – cały portal ma przejść swego rodzaju redesign. Po pierwsze, przerobiony zostanie widżet filtrowania i wyszukiwania osób, które nas interesują, potencjalnych pracowników czy też pracodawców.

Po drugie, wprowadzona zostanie również możliwość kontaktowania się z innymi użytkownikami za pośrednictwem czatów wideo. 

Oprócz tego, nowa wersja LinkedIna będzie bardziej przejrzysta i intuicyjna. Wprowadzona zostanie też możliwość edytowania i usuwania wysłanych wiadomości, a także reagowania na wiadomości za pośrednictwem emotikonek. 

PS

W połowie sierpnia br. LinkedIn ruszył z nową kampanią pod hasłem „We’ll Work It Out, Together”. Jej celem jest wsparcie użytkowników portalu, którzy muszą odnaleźć się w nowej rzeczywistości spowodowanej pandemią koronawirusa.

PS2

Coraz więcej firm wykorzystuje LinkedIna do promocji swoich usług oraz komunikacji z klientami lub też partnerami biznesowymi. I choć z pozoru prowadzenie profilu na tym portalu może wydawać się proste, to mimo wszystko wiele marek popełnia błędy, które mogą negatywnie wpłynąć na ich wizerunek.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij