Jak promować ekologiczny biznes? Dowiedz się na naszym pierwszym szkoleniu!

Jak promować ekologiczny biznes? Dowiedz się na naszym pierwszym szkoleniu!
Klienci wymagają dziś od marek proekologicznych działań – z tego powodu firmy na szybko wprowadzają biodegradowalne opakowania i naturalne materiały, a także zatrudniają lokalnych dostawców. Jednak czy to wystarczy, aby móc się nazwać firmą odpowiedzialną społecznie?
O autorze
2 min czytania 2020-12-01

Marketing proekologiczny to oczywiście odpowiednio zakrojone działania, które mają realny wpływ na nasze środowisko. Jednak warto wiedzieć, że nie tylko to jest istotne – bardzo ważnym elementem budującym tożsamość odpowiedzialnej społecznie marki jest komunikacja. W informacjach prasowych, na kanałach społecznościowych, a także w kampaniach powinniśmy na bieżąco informować klientów o bieżących działaniach i budować z nimi relację opartą o nowe wartości – te związane z aktualnymi problemami środowiska naturalnego. Jeśli marka nie zrobi tego w odpowiedni sposób, nie zostanie w ogóle dostrzeżona na rynku lub, co gorsza, będzie posądzona o greenwashing, czyli pozorne działania, które niewiele mają wspólnego z ekologią.

Dlatego tak ważne jest, aby nowa komunikacja była wiarygodna i budząca zaufanie. Marka powinna być transparentna – gdy klient powie „sprawdzam”, musi mu przedstawić faktyczny obraz swoich działań. Szczególnie w dobie pandemii, kiedy jeszcze bardziej zwracamy uwagę na kwestię marnotrawienia surowców, firma powinna postawić na naprawdę przemyślane działania. Wierzymy, że można wprowadzać zasadę less waste w kontekście launchu nowych produktów i w działaniach wizerunkowych (np. podczas sesji produktowej).

Jednak jak to zrobić dobrze? Wiele sposobów na proekologiczną komunikację będziecie mogli poznać podczas naszego pierwszego szkolenia z cyklu NowyMarketing [Live!] – „Ekologiczny biznes – jak go promować?”. Zaproszone przez nas specjalistki od CSR-u nie tylko wyjaśnią, czym właściwie jest dziś odpowiedzialny społecznie biznes, ale także przekażą konkretne wskazówki dotyczące promowania produktów i usług, które będziecie mogli wykorzystać w swojej firmie – zarówno w korporacji, jak i w małym, jednoosobowym biznesie. To niepowtarzalna okazja, aby poznać temat zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, gdyż wybrane przez nas prelegentki mają ogromne doświadczenie w pracy z klientem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. Martyna Zastawna – propagatorka idei zero waste i odpowiedzialnego marketingu. Założycielka WoshWosh (pierwszej na świecie firmy odnawiającej obuwie) oraz SzeptSzum (pierwszej w Polsce agencji odpowiedzialnej społecznie), wykładowczyni CSRu oraz mentorka skupiająca się na zagadnieniu odpowiedzialnego biznesu. Autorka wielu nagrodzonych akcji społecznych w Polsce i Europie.
  2. Marta Karwacka – socjolożka biznesu zajmująca się wspieraniem firm w zrównoważonym rozwoju marek, wdrażaniu programów CSR i tworzeniu strategii wpływu. Jest wykładowczynią, ekspertką programu Climate Leadership, jurorką różnych konkursów poświęconych CSR. Należy do Sustainable Fashion Working Group. Prowadzi firmę SENSA i blog How to Wear Fair?

Co konkretnie zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?

  • Dowiesz się, co to znaczy, że usługa jest odpowiedzialna społecznie.
  • Nauczysz się budować całą komunikację w oparciu o CSR.
  • Odkryjesz nowe sposoby na komunikację na platformach social media.
  • Będziesz wiedzieć, jak uniknąć greenwashingu w komunikacji.
  • Dotrzesz do nowej grupy odbiorców.

Kiedy odbędzie się nasze szkolenie? 

14 grudnia 2020 (9:00 – 16:30)

Gdzie je organizujemy?

Bezpiecznie w zaciszu Twojego domu, czyli online. (komunikator Zoom).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dla kogo jest to szkolenie?

Do wzięcia udziału zachęcamy:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Firmy, które planują budować swój wizerunek w zgodzie z zasadami CSR-u.
  • Marketerów, którzy chcą wiedzieć, jak uchronić się przed greenwashingiem.
  • Korporacje, które potrzebują pomysłów na komunikację odnoszącą się do współczesnych problemów.
  • Agencje, które szukają nowych pomysłów na komunikację dla swoich klientów.
  • Naszych czytelników i fanów trendów marketingowych, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę.

Uwaga, na listę uczestników wpisujemy pierwsze 20 osób!

Co trzeba zrobić zrobić, żeby się zapisać?

Zapisy na szkolenie prosimy kierować na maila: [email protected]. Koszt całodniowego szkolenia wynosi 1 550 zł netto – to cena przy zakupie udziału dla jednej osoby. 

W przypadku zapisu kilku osób (minimum 2) koszt uczestnictwa wynosi 1250 zł netto/osoba. W cenie szkolenia są również ćwiczenia i notatki od prelegentów, a także specjalny certyfikat wydany przez portal NowyMarketing.

Więcej informacji, a także szczegółowy program szkolenia, poznacie na stronie Szkolenie „Ekologiczny biznes – jak go promować?”

Do zobaczenia online już 14 grudnia!