Z humorem o energetyce, czyli świąteczna kampania Columbus

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Z humorem o energetyce, czyli świąteczna kampania Columbus

Columbus uruchamia kampanię reklamową pod hasłem „Dostęp do przyszłości nie tylko od święta”. W spotach wideo zobaczymy zabawne sytuacje, związane z brakiem prądu i ogrzewania podczas świątecznych spotkań.

Kolacja wigilijna bez prądu, zamarznięta woda w kranie i dziadek, który wyłącza zasilanie w najmniej odpowiednich momentach – takie sceny można zobaczyć w świątecznych spotach Columbusa. Firma w oryginalny sposób prezentuje problemy związane z wykorzystaniem energii, promując tym samym niezależność energetyczną, którą można osiągnąć dzięki ekologicznej i darmowej energii ze słońca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwszy z trzech zaplanowanych filmów można zobaczyć na stronie dedykowanej kampanii nietylkoodswieta.pl oraz na kanale YouTube marki.

– Święta to niezwykły i magiczny czas, który najlepiej spędzać z liczną rodziną. Oprócz prezentów możemy być pewni, że dostaniemy coś jeszcze - rachunek za prąd. A ten potrafi zaskoczyć bardziej niż Mikołaj. Świąteczne wypieki, lampki i porządki potrzebują nie tylko czasu, ale i energii. Dużo energii. Szacuje się, że w ciągu najbliższej dekady ceny energii elektrycznej zdrożeją o 110%. Może już pora zainwestować w fotowoltaikę i zacząć produkować darmowy prąd? – czytamy na stronie kampanii.

Premiera kolejnych spotów w ramach świątecznej kampanii odbędzie się 9 i 16 grudnia. Filmy można będzie zobaczyć także na pozostałych kanałach social media marki. Akcję wzmocni reklama display.

– Dostęp do przyszłości nie tylko od święta” to nasza pierwsza świąteczna kampania reklamowa. W krótkich, 30-sekundowych filmach promujemy nowoczesne rozwiązania energetyczne dla domów – fotowoltaikę, pompy ciepła i magazyny energii. Postawiliśmy na humor wpleciony w bożonarodzeniowy klimat rodzinnych spotkań. Mamy nadzieję, że filmy przypadną do gustu naszym odbiorcom i pozytywnie wpłyną na ich przedświąteczny nastrój – komentuje Łukasz Jaronik, dyrektor marketingu w Columbus.

Całą kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował Dział Marketingu Columbus.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij