Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

TikTok dzieli się wiedzą w ramach TikTok Talks

Ruszyły zapisy na pierwsze z trzech zaplanowanych spotkań edukacyjnych z serii „TikTok Talks – Porozmawiajmy o biznesie”, które odbędzie się już w najbliższy wtorek 9 lutego o godzinie 14:00.
O autorze
1 min czytania 2021-02-05

Są to pierwsze trzy wydarzenia zaplanowane w serii „TikTok Talks – Porozmawiajmy o biznesie”, w ramach których marka dzielić się będzie wiedzą na temat platformy, jej unikalnych możliwości reklamowych, trendów i wartości. Z kolei zaproszeni goście ze świata biznesu oraz twórcy opowiedzą o swoich doświadczeniach na TikToku. Spotkania skierowane są do marketerów, firm, przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat tego, w jaki sposób TikTok wspiera rozwój biznesu i rewolucjonizuje branżę reklamową w ramach TikTok for Business.

Podczas najbliższego spotkania zespół TikToka przedstawi DNA platformy oraz przybliży temat kampanii viralowych. Gościem specjalnym będzie Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. W kolejnych odsłonach 16 lutego zobaczymy Annę Szutowicz – ekspertkę i badaczkę Y&Lovers, a także znanych twórców TikToka – Lenę Gryszko i Dariusza Wieteskę, którzy porozmawiają o nowym pokoleniu odbiorców TikToka oraz o współpracy z influencerami, natomiast 23 lutego – o długofalowej współpracy i trendach, które warto wykorzystać w kreacji opowie Maksymilian Szyłkiewicz z L’Oreal.

Webinary są elementem zainaugurowanej w styczniu kampanii marketingowej TikToka. Została ona podzielona na dwa etapy – pierwszy edukacyjny, w ramach którego organizowane są spotkania oraz drugi – kreatywny, o szczegółach którego firma informować będzie już wkrótce. Kampania promowana będzie na kanałach społecznościowych TikToka oraz w mediach branżowych, zaś za jej realizację odpowiada agencja DDB, a za zakup mediów Resolution.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj