TikTok dzieli się wiedzą w ramach TikTok Talks

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
EDUKACJA

partnerem merytorycznym działu jest
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

TikTok dzieli się wiedzą w ramach TikTok Talks

Ruszyły zapisy na pierwsze z trzech zaplanowanych spotkań edukacyjnych z serii „TikTok Talks – Porozmawiajmy o biznesie”, które odbędzie się już w najbliższy wtorek 9 lutego o godzinie 14:00.

Są to pierwsze trzy wydarzenia zaplanowane w serii „TikTok Talks – Porozmawiajmy o biznesie”, w ramach których marka dzielić się będzie wiedzą na temat platformy, jej unikalnych możliwości reklamowych, trendów i wartości. Z kolei zaproszeni goście ze świata biznesu oraz twórcy opowiedzą o swoich doświadczeniach na TikToku. Spotkania skierowane są do marketerów, firm, przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat tego, w jaki sposób TikTok wspiera rozwój biznesu i rewolucjonizuje branżę reklamową w ramach TikTok for Business.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podczas najbliższego spotkania zespół TikToka przedstawi DNA platformy oraz przybliży temat kampanii viralowych. Gościem specjalnym będzie Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. W kolejnych odsłonach 16 lutego zobaczymy Annę Szutowicz – ekspertkę i badaczkę Y&Lovers, a także znanych twórców TikToka – Lenę Gryszko i Dariusza Wieteskę, którzy porozmawiają o nowym pokoleniu odbiorców TikToka oraz o współpracy z influencerami, natomiast 23 lutego – o długofalowej współpracy i trendach, które warto wykorzystać w kreacji opowie Maksymilian Szyłkiewicz z L’Oreal.

Webinary są elementem zainaugurowanej w styczniu kampanii marketingowej TikToka. Została ona podzielona na dwa etapy – pierwszy edukacyjny, w ramach którego organizowane są spotkania oraz drugi – kreatywny, o szczegółach którego firma informować będzie już wkrótce. Kampania promowana będzie na kanałach społecznościowych TikToka oraz w mediach branżowych, zaś za jej realizację odpowiada agencja DDB, a za zakup mediów Resolution.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij