Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa dyrektorka ds. komunikacji w IKEA Retail

Z początkiem 2021 roku Anita Ryng objęła stanowisko dyrektorki ds. komunikacji w IKEA Retail, zastępując czasowo nieobecną Katarzynę Broniarek.
O autorze
0 min czytania 2021-03-03

Anita Ryng dołączyła do IKEA Retail trzy lata temu jako menedżerka ds. współpracy z Sektorem Publicznym w dziale komunikacji. Od stycznia 2021 pełni funkcję rzeczniczki prasowej IKEA Retail w Polsce oraz dyrektorki ds. komunikacji, odpowiadając za prowadzenie i rozwijanie strategii komunikacji IKEA w Polsce, zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej.

W zespole, wspólnie z Anitą Ryng, współpracują: Aneta Gil, liderka ds. Komunikacji Zewnętrznej, Katarzyna Mroczkowska, menedżerka ds. Procesów Komunikacyjnych, Maciej Krzyczkowski, menedżer ds. Współpracy z Sektorem Publicznym, Małgorzata Jezierska koordynatorka ds. Komunikacji Komercyjnej i PR Produktu oraz Krzysztof Janiak, koordynator ds. Komunikacji.

Poprzednio Anita Ryng pracowała w sektorze publicznym i zajmowała się m.in. współpracą międzynarodową oraz funduszami unijnymi. Odpowiadała także za wspieranie politycznej i gospodarczej współpracy między Polską i Niderlandami w Ambasadzie RP w Hadze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj