Kilka dni temu tuż przy wjeździe do Warszawy od strony Piaseczna pojawiły się tajemnicze billboardy z hasłem „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia” oraz hashtagiem #zostanwdomu. Akcję nagłośniły wiadomoscihandlowe.pl, publikując zdjęcia bannerów. I choć na tę chwilę nie wiadomo, kto odpowiada za plakaty, to portal dotarł do informacji, że z pewnością nie jest to Lidl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
zdjęcie: Bogusław Milka
Redakcja NowegoMarketingu skontaktowała się z przedstawicielami Lidla. W odpowiedzi sieć napisała, że sprawa istotnie jest jej znana i firma aktualnie podejmuje „odpowiednie działania wyjaśniające”.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Bezpieczeństwo klientów oraz pracowników jest naszym najwyższym priorytetem i stale w naszej komunikacji społecznej propagujemy zachowanie najdalej idących standardów sanitarnych. Niestety spotykamy się także z nietrafionymi działaniami komunikacyjnymi, które równocześnie stanowią czyn nieuczciwej konkurencji. Podkreślamy, że od początku pandemii wprowadziliśmy wiele zabezpieczeń mających na celu zapewnienie ochrony pracowników oraz klientów, często reagując z dnia na dzień. W ten sposób sprawiamy, że osoby przebywające w naszych obiektach czują się bezpiecznie. Przyjęte przez nas standardy sanitarne są znacznie dalej idące, aniżeli wymogi wynikające z aktualnie obowiązujących przepisów prawa – napisała w odpowiedzi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR, Lidl Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aktualizacja 17.03
Portal wiadomoscihandlowe.pl dotarł do informacji, że za akcją stoi startujący właśnie w Warszawie sklep internetowy Deli2.pl – należący do Tower Investments.
PS
Lidl w Stanach Zjednoczonych zapowiedział, że będzie nagradzał tych pracowników, który zaszczepią się przeciwko Covid-19. Każdy z nich otrzyma premię w wysokości 200 dolarów. Czy taka forma zachęcania do szczepień jest dobra?
PS2
W związku z panującą pandemią koronawirusa Lidl wprowadził szereg udogodnień dla seniorów, w tym m.in. kasy pierwszeństwa.