W Warszawie pojawiły się billboardy z hasłem „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia”. Lidl odcina się od akcji i nazywa ją „czynem nieuczciwej konkurencji”

W Warszawie pojawiły się billboardy z hasłem „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia”. Lidl odcina się od akcji i nazywa ją „czynem nieuczciwej konkurencji”

Przy wjeździe do Warszawy pojawiły się nietypowe billboardy z hasłem „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia”. Do tej pory nie wiadomo, kto stoi za plakatami, lecz na pewno nie jest to Lidl – sieć jest bowiem zaskoczona akcją i nazywa ją „czynem nieuczciwej konkurencji”.

Kilka dni temu tuż przy wjeździe do Warszawy od strony Piaseczna pojawiły się tajemnicze billboardy z hasłem „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia” oraz hashtagiem #zostanwdomu. Akcję nagłośniły wiadomoscihandlowe.pl, publikując zdjęcia bannerów. I choć na tę chwilę nie wiadomo, kto odpowiada za plakaty, to portal dotarł do informacji, że z pewnością nie jest to Lidl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

zdjęcie: Bogusław Milka

Redakcja NowegoMarketingu skontaktowała się z przedstawicielami Lidla. W odpowiedzi sieć napisała, że sprawa istotnie jest jej znana i firma aktualnie podejmuje „odpowiednie działania wyjaśniające”. 

– Bezpieczeństwo klientów oraz pracowników jest naszym najwyższym priorytetem i stale w naszej komunikacji społecznej propagujemy zachowanie najdalej idących standardów sanitarnych. Niestety spotykamy się także z nietrafionymi działaniami komunikacyjnymi, które równocześnie stanowią czyn nieuczciwej konkurencji. Podkreślamy, że od początku pandemii wprowadziliśmy wiele zabezpieczeń mających na celu zapewnienie ochrony pracowników oraz klientów, często reagując z dnia na dzień. W ten sposób sprawiamy, że osoby przebywające w naszych obiektach czują się bezpiecznie. Przyjęte przez nas standardy sanitarne są znacznie dalej idące, aniżeli wymogi wynikające z aktualnie obowiązujących przepisów prawa – napisała w odpowiedzi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR, Lidl Polska.

Aktualizacja 17.03

Portal wiadomoscihandlowe.pl dotarł do informacji, że za akcją stoi startujący właśnie w Warszawie sklep internetowy Deli2.pl – należący do Tower Investments.

PS

Lidl w Stanach Zjednoczonych zapowiedział, że będzie nagradzał tych pracowników, który zaszczepią się przeciwko Covid-19. Każdy z nich otrzyma premię w wysokości 200 dolarów. Czy taka forma zachęcania do szczepień jest dobra?

PS2

W związku z panującą pandemią koronawirusa Lidl wprowadził szereg udogodnień dla seniorów, w tym m.in. kasy pierwszeństwa. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij