Jaki przekaz marketingowy sformułować, aby trafił zarówno do rodzica jak i do dziecka podpowiedzą oraz analizę zachowań dzieci i młodzieży oraz zwyczajów zakupowych rodziców przybliżą m.in. Michał Macierzyński Dyrektor Biura Innowacji w PKO Banku Polskim, Katarzyna Krzywicka-Zdunek Business Unit Manager w Grupie IQS, posiadająca ogromne doświadczenie w badaniach prowadzonych z dziećmi i młodzieżą, Magdalena Kordaszewska redaktor nacz. Zabawkowicz.pl, Paweł Tkaczyk i Marcin Maj Wiceprezes OS3 Group S.A..
Podczas konferencji Kids & Family Marketing Day 2014 rozłożone zostaną na czynniki pierwsze kampanie znanych marek dziecięcych oraz familijnych. Zostaną zaprezentowane gotowe do wykorzystania strategie i kampanie marketingowe skierowane do dzieci i rodziców. W planie przewidziane są symulacje, studia przypadków, benchmarking kampanii z innych firm wraz z analizą efektów sprzedażowych. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na działania, które przy niskim budżecie marketingowym pozwalają skutecznie dotrzeć do małego odbiorcy i jego rodzica.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zostały ostatnie bilety. Więcej informacji: nowymarketing.pl/wydarzenia