Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka Rajstopy Adrian z kolejną kontrowersją kampanią – tym razem na billboardzie pojawiła się „martwa” kobieta

Marka Rajstopy Adrian z kolejną kontrowersją kampanią – tym razem na billboardzie pojawiła się „martwa” kobieta
Marka Adrian, produkująca rajstopy, znana jest ze swoich dość kontrowersyjnych kampanii. Nie inaczej jest tym razem – na billboardach reklamujących produkty firmy pojawiła się „martwa” kobieta.
O autorze
1 min czytania 2021-04-01

Polska marka Rajstopy Adrian od jakiegoś czasu realizuje kampanie, które są zgodne z jej sloganem – „Adrian kocha wszystkie kobiety”. W efekcie do tej pory pojawiły się billboardy, na których pokazano ofiarę przemocy domowej czy też plakaty przedstawiające modelkę pozującą obok trumny oraz cytat „Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą…”. Była też kampania z Iloną Felicjańską – modelką, niegdyś zmagającą się z chorobą alkoholową – którą okraszono słowami „Uzależniona, ale nie gorsza”. 

Niedawno na nośnikach reklamowych w kilku miastach w Polsce pojawiły się plakaty stworzone w ramach nowej kampanii marki Adrian. Tym razem pojawiła się na nich „martwa” kobieta, a tuż obok niej hasło – „Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał” – sugerujące, że modelka jest ofiarą przemocy domowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcie: Justyna Hanak

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W internecie już pojawiło się wiele negatywnych komentarzy na temat nowej kampanii marki. Firma na tę chwilę w żaden sposób nie odniosła się do nich. 

PS

Firma Adrian, produkująca rajstopy, znana jest m.in. z wielu szokujących kampanii reklamowych. W ubiegłym roku znowu zrobiło się o niej głośno, a to za sprawą sprzedaży maseczki koronkowej „zaprojektowanej dla potrzeb ochronnych”.