TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Only See Great: Neymar Jr, Usain Bolt i Lewis Hamilton z pełnym nadziei przesłaniem w nowej kampanii Pumy

Only See Great: Neymar Jr, Usain Bolt i Lewis Hamilton z pełnym nadziei przesłaniem w nowej kampanii Pumy
Marka Puma wystartowała z nową kampanią pod hasłem „Only See Great”, w której wystąpili ambasadorzy brandu – m.in. Neymar Jr, Usain Bolt czy też Lewis Hamilton. W jej ramach marka wspólnie ze sportowcami promuje wartości takie jak nadzieja, optymizm i wiara w siebie.
O autorze
1 min czytania 2021-04-13

Inspiracją dla nowej kampanii marki Puma pod hasłem „Only See Great” są słowa słynnego rapera Jaya-Z, który powiedział: „I only see great. I don’t see good. I don’t see compromise. We should always strive to make something great, something that will last”. („Widzę tylko perfekcję. Neguję przeciętność. Powinniśmy zawsze dążyć do stworzenia czegoś wielkiego, czegoś, co przetrwa”).

W związku ze zbliżającymi się najważniejszymi wydarzeniami sportowymi w tym roku – m.in. Mistrzostwami Świata Formuły 1, Mistrzostwami Europy w piłce nożnej i Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio – marka postanowiła promować takie wartości, jak nadzieja, optymizm i wiara w siebie.

– Cytat Jaya-Z doskonale reprezentował przesłanie, które jako marka chcieliśmy przekazać w tym wyjątkowym roku, pełnym wydarzeń sportowych, takich jak Igrzyska Olimpijskie w Tokio. Myślę, że przesłanie dotyczy odrzucenia wszystkiego, co nie jest wspaniałe, spojrzenia w głąb siebie i dostrzeżenia czegoś, czego nie widzi nikt inny – powiedział Adam Petrick, global director of brand and marketing, Puma.

W ramach kampanii ambasadorzy Pumy, tacy jak Neymar Jr, Winnie Harlow, Antoine Griezmann, Pep Guardiola, Karsten Warholm, Mondo Duplantis, Usain Bolt, Cara Delevingne, Lamelo Ball, Skylar Diggins-Smith, Kyle Kuzma, Lewis Hamilton, Rickie Fowler, czy Virat Kohli w serii wywiadów opowiedzą o swoich dążeniach do osiągania sukcesów, słuchaniu serca i znalezieniu wizji, której nikt inny nie widzi – pomimo wyzwań, jakie świat spotkał w wyniku globalnej pandemii. Przeanalizowana zostanie również sama idea osiągania wielkości, a także tego, jak jej postrzeganie zmieniło się w ciągu ostatniego roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Marka Nike zaprezentowała nowy spot pod hasłem „You Can’t Stop Us”, w którym składa hołd wszystkim sportowcom przełamującym bariery i walczącym z przeciwnościami losu, takimi jak chociażby pandemia koronawirusa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się