Only See Great: Neymar Jr, Usain Bolt i Lewis Hamilton z pełnym nadziei przesłaniem w nowej kampanii Pumy

Only See Great: Neymar Jr, Usain Bolt i Lewis Hamilton z pełnym nadziei przesłaniem w nowej kampanii Pumy

Marka Puma wystartowała z nową kampanią pod hasłem „Only See Great”, w której wystąpili ambasadorzy brandu – m.in. Neymar Jr, Usain Bolt czy też Lewis Hamilton. W jej ramach marka wspólnie ze sportowcami promuje wartości takie jak nadzieja, optymizm i wiara w siebie.

Inspiracją dla nowej kampanii marki Puma pod hasłem „Only See Great” są słowa słynnego rapera Jaya-Z, który powiedział: „I only see great. I don’t see good. I don’t see compromise. We should always strive to make something great, something that will last”. („Widzę tylko perfekcję. Neguję przeciętność. Powinniśmy zawsze dążyć do stworzenia czegoś wielkiego, czegoś, co przetrwa”).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W związku ze zbliżającymi się najważniejszymi wydarzeniami sportowymi w tym roku – m.in. Mistrzostwami Świata Formuły 1, Mistrzostwami Europy w piłce nożnej i Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio – marka postanowiła promować takie wartości, jak nadzieja, optymizm i wiara w siebie.

– Cytat Jaya-Z doskonale reprezentował przesłanie, które jako marka chcieliśmy przekazać w tym wyjątkowym roku, pełnym wydarzeń sportowych, takich jak Igrzyska Olimpijskie w Tokio. Myślę, że przesłanie dotyczy odrzucenia wszystkiego, co nie jest wspaniałe, spojrzenia w głąb siebie i dostrzeżenia czegoś, czego nie widzi nikt inny – powiedział Adam Petrick, global director of brand and marketing, Puma.

W ramach kampanii ambasadorzy Pumy, tacy jak Neymar Jr, Winnie Harlow, Antoine Griezmann, Pep Guardiola, Karsten Warholm, Mondo Duplantis, Usain Bolt, Cara Delevingne, Lamelo Ball, Skylar Diggins-Smith, Kyle Kuzma, Lewis Hamilton, Rickie Fowler, czy Virat Kohli w serii wywiadów opowiedzą o swoich dążeniach do osiągania sukcesów, słuchaniu serca i znalezieniu wizji, której nikt inny nie widzi – pomimo wyzwań, jakie świat spotkał w wyniku globalnej pandemii. Przeanalizowana zostanie również sama idea osiągania wielkości, a także tego, jak jej postrzeganie zmieniło się w ciągu ostatniego roku.

PS

Marka Nike zaprezentowała nowy spot pod hasłem „You Can’t Stop Us”, w którym składa hołd wszystkim sportowcom przełamującym bariery i walczącym z przeciwnościami losu, takimi jak chociażby pandemia koronawirusa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij