Nowa kampania VIDARON

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania VIDARON

FENO wygrało konkurs ofert na obsługę marki VIDARON z portfolio ŚNIEŻKA TRADE OF COLOURS Sp. z o.o.

Feno odpowiada za stworzenie komunikacji marki na rok 2021. Zadania obejmują: key visual, kreację spotów telewizyjnych, video oraz bannery do kampanii digital.

Nowa komunikacja VIDARON prowadzona jest pod hasłem „Otocz drewno opieką". Prezentuje markę jako opiekuna, zapewniającą produkty o wysokiej jakości i odporności na warunki atmosferyczne. Komunikacja obejmuje Lakierobejcę ochronno-dekoracyjną i Impregnat Powłokotwórczy VIDARON.

Ze strony Feno za komunikację odpowiada zespół: Monika Krzyżańska (senior account manager), Dorota Lipińska (account manager), Marcin Wojtulewicz (dyrektor kreatywny), Łukasz Gromkowski (senior copywriter), Marcin Dratwicki (art director), Paweł Sitnicki (strategy lead).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij