Feno odpowiada za stworzenie komunikacji marki na rok 2021. Zadania obejmują: key visual, kreację spotów telewizyjnych, video oraz bannery do kampanii digital.
Nowa komunikacja VIDARON prowadzona jest pod hasłem „Otocz drewno opieką”. Prezentuje markę jako opiekuna, zapewniającą produkty o wysokiej jakości i odporności na warunki atmosferyczne. Komunikacja obejmuje Lakierobejcę ochronno-dekoracyjną i Impregnat Powłokotwórczy VIDARON.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ze strony Feno za komunikację odpowiada zespół: Monika Krzyżańska (senior account manager), Dorota Lipińska (account manager), Marcin Wojtulewicz (dyrektor kreatywny), Łukasz Gromkowski (senior copywriter), Marcin Dratwicki (art director), Paweł Sitnicki (strategy lead).