Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Eobuwie.pl uruchamia koncept sklepu EOBUWIE.PL & MODIVO COLLECT

Nowy unikalny koncept połączy asortyment obu marek. Zapewni dostęp do szerokiej oferty obuwia, akcesoriów i odzieżowych marek. Klienci będą mogli skompletować pełne stylizacje. Skorzystają także z wygodnej usługi R&C (z ang. Reserve and Collect, czyli zarezerwuj i odbierz).
O autorze
1 min czytania 2021-05-04

– Koncept bazuje przede wszystkim na zamówieniach Reserve&Collect, czyli usłudze umożliwiającej stacjonarny odbiór produktów zarezerwowanych wcześniej z oferty online. Nowy format będzie sukcesywnie rozwijany w kolejnych lokalizacjach – zapowiada Marcin Grzymkowski, założyciel oraz prezes eobuwie.pl i Modivo.

To kolejny innowacyjny krok, który wynika ze strategii omnichannel marki eobuwie.pl. Klient jest w centrum – firma stawia na rozwiązania umożliwiające jak najłatwiejszy zakup, przeglądanie oferty oraz sięganie po modowe inspiracje.

Oprócz rozwiązań znanych z klasycznych sklepów stacjonarnych eobuwie.pl, jak tablety do przeglądania zamówień i usługa esize.me, w nowym koncepcie wyodrębniono przestrzeń dla nowoczesnych przymierzalni Modivo. Zamówione produkty będzie można przymierzyć w komfortowych garderobach.

W praktyce oznacza to, że Klient przegląda ofertę Modivo i eobuwie.pl np. poprzez strony internetowe, zamawia produkty do wybranego sklepu, gdzie ma możliwość ich zmierzenia i dokonania ewentualnego, szybkiego i wygodnego zwrotu na miejscu. Cały proces – odebranie zamówienia, przemierzenie, zwrot odbywają się w jednym miejscu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwszy sklep rusza już 7. maja w olsztyńskiej Galerii Warmińskiej, W dniu otwarcia obowiązywać będą specjalne akcje rabatowe. Postawiono na zaostrzone środki ostrożności. Kadra pracować będzie w maseczkach i rękawiczkach, skanery esize.me i tablety będą na bieżąco dezynfekowane, elektroniczny system monitoringu będzie wskazywał liczbę osób aktualnie przebywających na sali sprzedaży.

Słuchaj podcastu NowyMarketing