Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lego zaprezentowało pierwszą kolekcję dedykowaną społeczności LBGT+

Lego zaprezentowało pierwszą kolekcję dedykowaną społeczności LBGT+
Tęczowa kolekcja "Everyone Is Awesome" ("Wszyscy są niesamowici") składa się z 11 kolorowych figurek. Wyjątkowy zestaw powstał z okazji Miesiąca Dumy osób LGBT+.
O autorze
1 min czytania 2021-05-21

Lego nie raz zaskakiwało swoimi kolekcjami klocków, które często są nawiązaniem do kultury i sztuki. Tym razem duński producent zabawek postanowił stworzyć kolekcję, która będzie zaangażowania społecznie. Zestaw „Everyone Is Awesome” („Wszyscy są niesamowici”) składa się 11 kolorowych figurek – od różowej, przez żółtą, aż po figurkę w kolorze czarnym. Wszystkie wybrane odcienie nawiązują do tęczowej flagi z barwami reprezentującymi społeczność transseksualną, w której znajduje się również kolor czarny i brązowy. To też odwołuje się do różnorodność odcieni skóry i pochodzenia osób należących do społeczności osób LBGT+. Fioletowa figurka ma być natomiast „wyraźnym ukłonem w stronę wszystkich fantastycznych drag queens”.

Co ważne, kolorowe ludziki Lego mają różnej długości włosy, ale nie mają przypisanej żadnej płci, dzięki czemu producent jeszcze bardziej uniwersalizuje swój przekaz. Do tego zabawka ma „wyrażać indywidualność, pozostając jednocześnie niejednoznaczna”. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dorastając jako dziecko LGBT+, mówiono mi czym powinienem się bawić, jak powinienem chodzić, jak powinienem mówić, co powinienem nosić. Wiadomość, którą zawsze dostawałem, to że w jakiś sposób byłem niewłaściwy. Próba bycia kimś, kim nie byłem, była wyczerpująca. Chciałem jako dziecko, spojrzeć na świat i pomyśleć: 'Wszystko będzie dobrze, jest tu dla mnie miejsce’. Chciałbym zobaczyć inkluzywne doświadczenie, które pokazuje, że 'każdy jest niesamowity’  opisuje w rozmowie z „The Guardian” projektant kolekcji Matthew Ashton.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja Lego „Everyone Is Awesome” trafi do sprzedaży 1 czerwca.