W ramach kampanii z okazji Dnia Dziecka LEGO zachęca do uwolnienia kreatywności

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
W ramach kampanii z okazji Dnia Dziecka LEGO zachęca do uwolnienia kreatywności

Co roku marka LEGO specjalnie świętuje „Dzień Dziecka”. Także w tym roku szykuje niespodziankę dla najmłodszych i ich rodziców. Specjalnym działaniom towarzyszy kampania reklamowa, za której realizację odpowiadają Initiative i Reprise, obie firmy należące do grupy Mediabrands.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Firma LEGO rozpoczęła najnowsza odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej „Uwolnij Kreatywność!”. Dodatkowo tegorocznemu Dniu Dziecka towarzyszy otwarcie oficjalnego sklepu LEGO w Polsce, umiejscowionego w galerii handlowej Westfield Arkadia w Warszawie. Sklep będzie można odwiedzić już od 27 maja br., a otwarcie będzie poprzedzone wielką Wystawą Dziecięcej Kreatywności LEGO zorganizowaną we współpracy z agencją ThinkEco. Prace będzie można obejrzeć na Polach Mokotowskich w Warszawie, w okresie między 27 a 30 maja.

„Dzień Dziecka to wyjątkowa okazja w roku i jako marka zabawkowa chcielibyśmy pokazać, jak kreatywnie można bawić się naszymi zestawami LEGO, budując nie tylko wedle instrukcji, ale też przebudowując i tworząc wyjątkowe budowle. Chcąc zainspirować dzieci i ich rodziców do tych nieskończonych możliwości tworzenia zorganizowaliśmy w tym roku wystawę unikalnych zwierzaków stworzonych przez Marcina Feltynowskiego, finalisty pierwszej polskiej edycji LEGO MASTERS. Zachęcamy gorąco do odwiedzin, gdyż będzie można wziąć udział w grze miejskiej i zdobyć wyjątkowe upominki” – mówi Agata Czech, Senior Digital Manager LEGO.

Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa w telewizji oraz w digitalu. Za jej realizację odpowiadają agencja mediowa Initiative i agencja Reprise. Oprócz standardowej emisji video w aktywację zaangażowani zostali influencerzy oraz stworzono niestandardowe nośniki na wiatach autobusowych i tramwajowych w centrum Warszawy (wykorzystano specjalną technikę przezroczystej dwustronnej folii, dzięki której kreatywne zwierzaki i pojazdy LEGO zostały „zawieszone” w przestrzeni miejskiej). Filmy reklamowe dostępne są pod linkami:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij