Zanim karta wygaśnie, ten gatunek przestanie istnieć. Mastercard wspiera ochronę gatunków nowymi kartami

Zanim karta wygaśnie, ten gatunek przestanie istnieć. Mastercard wspiera ochronę gatunków nowymi kartami

„Karty wygasają. Gatunki nie powinny” – to hasło nowej, poruszającej kampanii Mastercard. Nowe karty podarunkowe zmuszają nas do pomyślenia o tym, jak niewiele nam czasu zostało, aby ochronić zagrożone gatunki zwierząt.

Aby dowiedzieć, kiedy nowa karta Mastercard straci termin ważności, wystarczy spojrzeć na wydrukowane na niej zdjęcie. Taka przerażająca wizja została wykorzystana w nowej kampanii kart podarunkowych, na których znalazły się wizerunki zagrożonych wyginięciem gatunków – afrykańskiego słonia leśnego, czarno-białego lemura wari, małpy żółtoogoniastej z Peru i łuskowca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do zilustrowania ważnego problemu, jakim bez wątpienia są wymierające siedliska dzikiej przyrody, firma Mastercard i organizacja Conservation International wdrożyły serię kart podarunkowych „Wildlife Impact” z gatunkami, które mogą zniknąć z naszej planety zanim wspomniane karty utracą swoją datę ważności. Oznacza to, że już za 6-7 lat lat świat zwierząt może być uboższy o kolejne gatunki.

Karty podarunkowe mogą służyć do płatności tak samo karta debetowa Mastercard. Za każdą zakupioną kartę Mastercard przekaże 1 dolara na rzecz Conservation International, aby wspomóc ochronę zagrożonych gatunków zwierząt na całym świecie.

Poruszająca kampania została wyprodukowana przez agencję marketingową McCann XBC.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij