Aby dowiedzieć, kiedy nowa karta Mastercard straci termin ważności, wystarczy spojrzeć na wydrukowane na niej zdjęcie. Taka przerażająca wizja została wykorzystana w nowej kampanii kart podarunkowych, na których znalazły się wizerunki zagrożonych wyginięciem gatunków – afrykańskiego słonia leśnego, czarno-białego lemura wari, małpy żółtoogoniastej z Peru i łuskowca.
Zobacz również
Do zilustrowania ważnego problemu, jakim bez wątpienia są wymierające siedliska dzikiej przyrody, firma Mastercard i organizacja Conservation International wdrożyły serię kart podarunkowych „Wildlife Impact” z gatunkami, które mogą zniknąć z naszej planety zanim wspomniane karty utracą swoją datę ważności. Oznacza to, że już za 6-7 lat lat świat zwierząt może być uboższy o kolejne gatunki.
Karty podarunkowe mogą służyć do płatności tak samo karta debetowa Mastercard. Za każdą zakupioną kartę Mastercard przekaże 1 dolara na rzecz Conservation International, aby wspomóc ochronę zagrożonych gatunków zwierząt na całym świecie.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Poruszająca kampania została wyprodukowana przez agencję marketingową McCann XBC.
Słuchaj podcastu NowyMarketing