KTR 2014 – wyniki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
KTR 2014 – wyniki

W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano łącznie 123 nominacji, 74 brązowych, 42 srebrnych i 28 złotych statuetek KTR. Nagrodą Grand Prix została uhonorowana kampania Kulturyzator Frugo. Tytuł agencji roku przypadł DDB Warszawa. Reklamodawcą roku został Grupa Maspex Wadowice.

Prace nadesłane do konkursu KTR oceniało 100 osobowe jury pod przewodnictwem Jeffa Benjamina, Chief Creative Officera, JWT North America/JWT New York. Oprócz niego, poszczególnymi grupami jurorskimi przewodniczyli: Michał Nowosielski (Warsztat Film/Radio), Przemek TRUST Truściński (Ilustracja), Wojtek Dagiel, Havas Worldwide Warsaw (Fotografia), Adam Szczepocki, Fat Baby (Design), Piotr Chrobot, Wunderman Dubai (Media Interaktywne), Rafał Górski, Perspective/KRAAMS/We Love Ads (Active Advertising), Jakub Korolczuk, Grey Group Poland (Media). Kategorie Radio, Kampania, Film, Druk oceniała zintegrowana grupa jurorów. W tym roku do konkursu swoje pracy zgłosiły 242 podmioty.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Case study Kulturyzatora Frugo autorstwa faceADDICTED, kampanii uhonorowanej nagrodą Grand Prix:

Alek Frydrych i Mateusz Żdanko - zdobywcy Grand Prix KTR 2014 o nagrodzonej kampanii: wywiad >>>

Najwięcej nagród zdobyły kampanie: 

Szczegółowe wyniki:

W konkursie przyznano:

Ranking agencji:

 

Nagrody specjalne otrzymali:

  • Agencja roku: DDB Warszawa
  • Reklamodawca roku: Grupa Maspex Wadowice
  • Nagrodę Klubu KTR otrzymała kampania Bardzo Dobre Maniery

Tegoroczna nagroda KTR zyskała również dodatkową, wyjątkową wartość, ponieważ statuetki zostały zaprojektowane przez Oskara Ziętę, znanego projektanta, laureata licznych nagród (m. in. Red Dot Award 2008, Audi-Mentorpreis by A&W 2011, DMY za innowację procesu produkcyjnego 2008, YDMI 2008, „Dobry wzór” 2009, Nagroda Niemieckiej Rady Wzornictwa 2009, Schweizer Design Preis 2008 oraz Materialica 2009).

Podczas Gali KTR wręczono również nagrody w konkursie Young Creatives. O wyjazd na światowe finały podczas festiwalu Cannes Lions rywalizowało 89 zespołów. Najlepsi okazali się:

Nagrodzone prace można obejrzeć na: platforma.sar.org.pl/nagrody, więcej informacji o Konkursie KTR na – www.ktr.org.pl. 

NowyMarketing był patronem medialnym wydarzenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij