Heineken stworzył kampanię o piciu alkoholu w czasie pracy

Heineken stworzył kampanię o piciu alkoholu w czasie pracy

Praca zdalna ma swoje blaski i cienie. Jeden z poważniejszych negatywnych aspektów home office został przedstawiony w filmie marki Heineken. Chodzi o problem spożywania alkoholu podczas wideokonferencji.

Okazuje się, że home office nie dla wszystkich osób okazał się dobrym rozwiązaniem z wykonywaniem zawodowych obowiązków – wielu pracowników z pewnością doświadczyło trudności z wyznaczeniem miejsca do pracy i wykonywania swoich zadań długo po godzinach, przez co zaciera się pewna zdrowa granica między życiem zawodowym i prywatnym. Marka Heineken zwraca uwagę na ważny problem, który może być wynikiem naszego przyzwyczajenia do pracy zdalnej – chodzi o spożywanie alkoholu w godzinach pracy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Heineken uznał, że trzeba nagłośnić ten problem i stworzył kampanię „Smart Working?”. W przygotowanym przez reżysera Andrew Langa i agencję Publicis Italy filmie widzimy scenki przedstawiające pracę z domu – wszystkie są widoczne z perspektywy kamerki do wideorozmowy. W przedstawionych sytuacjach bohaterowie piją piwo w czasie pracy i ukrywają się z butelką tak, aby nie widzieli jej w swoim kadrze współpracownicy.

Kampania Heinekena przypomina, że nie powinniśmy spożywać napojów alkoholowych w godzinach pracy. Oczywiście producent ma do zaoferowania alternatywę – piwo Heineken 0.0., które nie wiąże się z negatywnymi konsekwencjami spożywania alkoholu. W wideo można zobaczyć, że bezalkoholowy napój może być spożywany w czasie wideokonferencji – ostatniej scenie towarzyszy hasło „Make it smart drinking”.

 – Heineken zawsze stara się opowiedzieć prawdziwe historie, które przemawiają do ludzi na całym świecie. Dzięki „Smart Working?” kampania promuje odpowiedzialną konsumpcję przedstawiającą wydarzenia z życia wzięte przez pryzmat rozmów wideo –sytuacje, z którymi ludzie albo się spotkali, albo byli ich częścią. Poprzez nasz przekaz kampanii zachęcamy ludzi, aby nigdy jednocześnie nie pracowali i nie pili - mówi Bram Westenbrink, globalny starszy dyrektor firmy Heineken.

PS 

Heineken nie pierwszy raz tworzy kampanie o nowej, pandemicznej rzeczywistości. Marka jakiś czas temu zaprezentowała swój nowy spot pod hasłem „Home Gatherings”, w którym pokazuje kreatywne sposoby na to, by uczestniczyć w spotkaniach towarzyskich i jednocześnie zachować ostrożność w związku z pandemią koronawirusa.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij