#FinallyPYD. Wystartowała kampania finału 8. edycji Papaya Young Directors

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#FinallyPYD. Wystartowała kampania finału 8. edycji Papaya Young Directors

Kampania promocyjna wydarzenia emitowana jest w internecie oraz na nośnikach outdoorowych na ulicach Warszawy. Za spoty promocyjne odpowiedzialni są: reżyserka Julia Rogowska oraz operator Tomasz Ziółkowski, reprezentowani przez Papaya Films. Autorką sesji zdjęciowej jest fotografka Kasia Bielska, a koncepcję kreatywną i artystyczną stworzyły Adriana Hochmańska, Kaja Dobrzańska i Paula Gurgul. Muzykę skomponował Dariusz Podhajski a cała kampania powstała przy wsparciu partnerów Konkursu: ATM System, Heliograf oraz Rio de Post. Gala i odbędzie się już 2 lipca w Amfiteatrze Wolskiego Centrum Kultury i w Parku Sowińskiego w Warszawie. Będzie to pierwsza, od kilkunastu miesięcy okazja, na spotkanie znajomych z branży reklamowej, filmowej i kreatywnej „w końcu i na żywo”. Samo wydarzenie, oprócz imprezy na żywo będzie również transmitowane podczas imprez towarzyszących w całej Polsce oraz w wybranych miastach Europy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij