Kampania promocyjna wydarzenia emitowana jest w internecie oraz na nośnikach outdoorowych na ulicach Warszawy. Za spoty promocyjne odpowiedzialni są: reżyserka Julia Rogowska oraz operator Tomasz Ziółkowski, reprezentowani przez Papaya Films. Autorką sesji zdjęciowej jest fotografka Kasia Bielska, a koncepcję kreatywną i artystyczną stworzyły Adriana Hochmańska, Kaja Dobrzańska i Paula Gurgul. Muzykę skomponował Dariusz Podhajski a cała kampania powstała przy wsparciu partnerów Konkursu: ATM System, Heliograf oraz Rio de Post. Gala i odbędzie się już 2 lipca w Amfiteatrze Wolskiego Centrum Kultury i w Parku Sowińskiego w Warszawie. Będzie to pierwsza, od kilkunastu miesięcy okazja, na spotkanie znajomych z branży reklamowej, filmowej i kreatywnej „w końcu i na żywo”. Samo wydarzenie, oprócz imprezy na żywo będzie również transmitowane podczas imprez towarzyszących w całej Polsce oraz w wybranych miastach Europy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024