„Ciało żyje” – ciałopozytywna kampania marki Gym Hero

„Jesteś czymś więcej niż cellulitem na dupie. I my ci to udowodnimy. Zapnij pasy! Zaczynamy!” – Takimi słowami rozpoczyna się kampania ciałopozytywna marki Gym Hero (właścicielki Natalii Duszy) we współpracy z trenerką personalną i świeżo upieczoną mamą Martą Stoberską.
O autorze
1 min czytania 2021-08-27

Dwie mamy. Dwie bizneswoman. Dwie dusze, których celem było przygotowanie dania składającego się ze szczypty samomiłości, odrobiny seksapilu, garści motywacji i…ogromnej łyżki prawdy, bo prawda w tej kampanii wiedzie prym.  

Cały koncept projektu opiera się na ruchu body positive i dosadnie namawia kobiety do pokochania swojego ciała, i zadbania o nie, bez względu na kompleksy, jakie im towarzyszą.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cała kampania opiera się na pokazywaniu kobiet z różnego rodzaju kompleksami, które kiedyś nie dawały im spokoju, a teraz są tylko mglistym wspomnieniem. Każdy tekst opisujący bohaterkę zaczyna i kończy się w podobny sposób: „Byłam – już nie jestem”.

Dla podkreślenia dosadności przekazu, bohaterki miały napisane na ciele słowa, które kiedyś zdarzyło im się usłyszeć na temat swojego wyglądu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Począwszy od dnia 16.08.2021 roku każdego dnia ukazywana jest jedna bohaterka. Widzieliśmy już pociążowy brzuch Marty Stoberskiej – współorganizatorki kampanii, i za krótkie nogi Klaudii Łącz. W kolejce czekają ciała zbyt „wyfotoszopowane”, „za wysokie” i… tego dowiecie się w kolejnych dniach trwającej kampanii.

Organizatorki postanowiły powstrzymać się od głosu i nie zachwalać kampanii, w obawie o brak obiektywizmu. Zadecydowały natomiast o umieszczeniu komentarzy obserwatorów, które mówią same za siebie: