Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Maffashion i Wojtek Sokół w kampanii Galaxy Z Fold3 5G i Z Flip3 5G

Samsung zdefiniował ikoniczne foldy, a Maffashion i Wojtek Sokół powracają wspólnie w kampanii pod hasłem Otwórz swój świat. Marka i jej ambasadorzy zapraszają do eksperymentowania z tym, co nowe i odważnego kwestionowania zastanej rzeczywistości z pomocą najnowszych smartfonów Samsung.
O autorze
1 min czytania 2021-09-02

Ruszyła kampania promująca w Polsce najnowsze foldy: Galaxy Z Flip3 5G i Z Fold3 5G. W ramach kampanii Otwórz swój świat Samsung wraz z Maffashion i Wojtkiem Sokołem zachęcają konsumentów do sięgnięcia po zupełnie nowe możliwości, jakie otwierają przed nimi najnowsze modele z portfolio Samsung. Kampania inspiruje użytkowników do kreatywnego kwestionowania status quo z pomocą foldów.

Galaxy Z Fold3 5G i Z Flip3 5G to najnowsze, najbardziej zaawansowane smartfony kategorii fold stworzone przez Samsung. Foldy łączą w sobie zupełnie nowe wrażenia z użytkowania smartfonu i świeży, niecodzienny design, jednocześnie w pełni wykorzystując możliwości, które oferuje rozkładany ekran. Galaxy Z Fold3 5G i Z Flip3 5G to oczywista odpowiedź na wyzwania, jakie niesie ze sobą dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość, w której coraz więcej doświadczamy za pośrednictwem smartfonów. Przeglądanie newsów, rozrywka, granie, multitasking, komfortowa praca, połączenia wideo – z nowymi foldami wszystko to staje się jeszcze prostsze.

– Foldy to zupełnie nowe rozdanie. Kwestionowanie zastanego porządku, czyli coś, co już wszyscy robiliśmy przechodząc z telefonów komórkowych na smartfony, może przynieść nieoczekiwane efekty i korzyści, a z pewnością nowe przyzwyczajenia. Ci, którzy zdecydowali się na zmianę, nie wyobrażają sobie powrotu do tego, co było. O tym właśnie jest najnowsza kampania z udziałem Maffashion i Wojtka Sokoła – mówi Magda Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska.

Głównym elementem kampanii jest dynamiczny spot z udziałem Maffashion i Sokoła oraz… nieprzekonanego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania Otwórz swój świat z udziałem Maffashion i Wojtka Sokoła obejmuje aktywności w mediach społecznościowych, działania digital oraz PR. Za komunikację odpowiadają agencje VMLY&R, d*fusion communication oraz dom mediowy Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing