TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Maffashion i Wojtek Sokół w kampanii Galaxy Z Fold3 5G i Z Flip3 5G

Samsung zdefiniował ikoniczne foldy, a Maffashion i Wojtek Sokół powracają wspólnie w kampanii pod hasłem Otwórz swój świat. Marka i jej ambasadorzy zapraszają do eksperymentowania z tym, co nowe i odważnego kwestionowania zastanej rzeczywistości z pomocą najnowszych smartfonów Samsung.
O autorze
1 min czytania 2021-09-02

Ruszyła kampania promująca w Polsce najnowsze foldy: Galaxy Z Flip3 5G i Z Fold3 5G. W ramach kampanii Otwórz swój świat Samsung wraz z Maffashion i Wojtkiem Sokołem zachęcają konsumentów do sięgnięcia po zupełnie nowe możliwości, jakie otwierają przed nimi najnowsze modele z portfolio Samsung. Kampania inspiruje użytkowników do kreatywnego kwestionowania status quo z pomocą foldów.

Galaxy Z Fold3 5G i Z Flip3 5G to najnowsze, najbardziej zaawansowane smartfony kategorii fold stworzone przez Samsung. Foldy łączą w sobie zupełnie nowe wrażenia z użytkowania smartfonu i świeży, niecodzienny design, jednocześnie w pełni wykorzystując możliwości, które oferuje rozkładany ekran. Galaxy Z Fold3 5G i Z Flip3 5G to oczywista odpowiedź na wyzwania, jakie niesie ze sobą dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość, w której coraz więcej doświadczamy za pośrednictwem smartfonów. Przeglądanie newsów, rozrywka, granie, multitasking, komfortowa praca, połączenia wideo – z nowymi foldami wszystko to staje się jeszcze prostsze.

– Foldy to zupełnie nowe rozdanie. Kwestionowanie zastanego porządku, czyli coś, co już wszyscy robiliśmy przechodząc z telefonów komórkowych na smartfony, może przynieść nieoczekiwane efekty i korzyści, a z pewnością nowe przyzwyczajenia. Ci, którzy zdecydowali się na zmianę, nie wyobrażają sobie powrotu do tego, co było. O tym właśnie jest najnowsza kampania z udziałem Maffashion i Wojtka Sokoła – mówi Magda Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska.

Głównym elementem kampanii jest dynamiczny spot z udziałem Maffashion i Sokoła oraz… nieprzekonanego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania Otwórz swój świat z udziałem Maffashion i Wojtka Sokoła obejmuje aktywności w mediach społecznościowych, działania digital oraz PR. Za komunikację odpowiadają agencje VMLY&R, d*fusion communication oraz dom mediowy Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing