Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Netflix zamieszcza na ścianie tor wyścigowy i samochód F1, promując film „Schumacher”

Netflix zamieszcza na ścianie tor wyścigowy i samochód F1, promując film „Schumacher”
Netflix często stawia na oryginalną promocję swoich filmowych i serialowych produkcji. Promując film dokumentalny o gwieździe Formuły 1, na ścianie jednego z niemieckich budynków zawiesił ogromną instalację z repliką pojazdu wyścigowego.
O autorze
1 min czytania 2021-09-23

Tym razem platforma streamingowa reklamuje film dokumentalny o życiu i karierze mistrza Formuły 1 Michaela Schumachera, wykorzystując sporą powierzchnię na ścianie budynku.

W Kolonii w Niemczech, niedaleko rodzinnej miejscowości Schumachera, ściana jednego z budynków została przekształcona na tor wyścigowy F1. Netflix zamieścił na murze ogromną ilustrację przedstawiającą kawałek toru, na którym znajduje się pojazdu Formuły 1. Ta część wyróżnia się w całej instalacji, ponieważ nie jest elementem graficznym, a stanowi replikę pojazdu, który towarzyszył Schumacherowi podczas jego wyścigów. Bliższe ujęcia instalacji pokazują, że w pojeździe znajduje się także reprodukcja postaci sportowca.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Netflix

Premiera filmu „Schumacher” miała miejsce 15 września na platformie streamingowej. Dokument zawiera archiwalne materiały i wywiady odnoszące się do życia Michaela Schumachera – siedmiokrotnego mistrza Formuły 1.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Z okazji finałowego sezonu „Lucyfera” Netflix postanowił nagrodzić fanów serialu, którzy podzielą się wiadomością o swoich ulubionych grzechach.

PS 2
Z okazji premiery ostatniego sezonu serialu „Dom z papieru” Netflix „porwał” twórców spoilerów, by inni fani mogli obejrzeć serial bez zakłóceń.

PS 3
Netflix, promując drugi sezon serialu „Lupin”, postawił na nietypową akcję promocyjną. Na gmachu Muzeum Narodowego w Krakowie pojawił się wizerunek „Damy z gronostajem” bez naszyjnika.