Tym razem platforma streamingowa reklamuje film dokumentalny o życiu i karierze mistrza Formuły 1 Michaela Schumachera, wykorzystując sporą powierzchnię na ścianie budynku.
Zobacz również
W Kolonii w Niemczech, niedaleko rodzinnej miejscowości Schumachera, ściana jednego z budynków została przekształcona na tor wyścigowy F1. Netflix zamieścił na murze ogromną ilustrację przedstawiającą kawałek toru, na którym znajduje się pojazdu Formuły 1. Ta część wyróżnia się w całej instalacji, ponieważ nie jest elementem graficznym, a stanowi replikę pojazdu, który towarzyszył Schumacherowi podczas jego wyścigów. Bliższe ujęcia instalacji pokazują, że w pojeździe znajduje się także reprodukcja postaci sportowca.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lekturyfot. Netflix
Premiera filmu „Schumacher” miała miejsce 15 września na platformie streamingowej. Dokument zawiera archiwalne materiały i wywiady odnoszące się do życia Michaela Schumachera – siedmiokrotnego mistrza Formuły 1.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Z okazji finałowego sezonu „Lucyfera” Netflix postanowił nagrodzić fanów serialu, którzy podzielą się wiadomością o swoich ulubionych grzechach.
PS 2
Z okazji premiery ostatniego sezonu serialu „Dom z papieru” Netflix „porwał” twórców spoilerów, by inni fani mogli obejrzeć serial bez zakłóceń.
PS 3
Netflix, promując drugi sezon serialu „Lupin”, postawił na nietypową akcję promocyjną. Na gmachu Muzeum Narodowego w Krakowie pojawił się wizerunek „Damy z gronostajem” bez naszyjnika.