Marketing Przegadany – Facebook tworzy inteligentne okulary
Facebook wraz z marką Ray Ban konstruuje inteligentne okulary, które pozwalają nagrywać i robić zdjęcia, które potem można przesłać na social media. Oprócz tego będzie można ich używać do słuchania muzyki i rozmawiania. Czy Facebook powtórzy porażkę Snapchata i ich Spectacles?
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Żabka i Frogshoposting – jednak puścili to płazem?
Na Agencję Cukier i Żabkę spadła olbrzymia fala krytyki ze względu na tworzenie podobnego contentu do Frogshoposting – profilu prowadzonego przez Violę Kowalską. Internet stanął po stronie oddolnej influencerki i memiary. Żabka zmienia komunikację na Instagramie, a hejtu brak. Jak sytuacja wygląda obecnie, kiedy kurz już opadł?
Wardęga wypowiada wojnę scamerom
Sylwester Wardęga ogłosił, że będzie walczyć ze scamami. W tym celu powołał grupę na Discordzie, której użytkownicy będą wymieniać się informacjami. Do grupy dołączyło już ponad 100 tys. osób. Część influencerów i influencerek przeprosiła za promowanie produktów, które okazały się scamami. Czy to koniec ery spokoju internetowych celebrytów?
Słuchaj podcastu NowyMarketing