Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wardęga wypowiada wojnę scamom, Facebook tworzy inteligentne okulary, a Żabka zalicza kryzys

Wardęga wypowiada wojnę scamom, Facebook tworzy inteligentne okulary, a Żabka zalicza kryzys
Facebook wraz z Ray-Ban tworzy inteligentne okulary - czy powtórzą porażkę Snapchata i Spectacles? Żabka i Agencja Cukier zaliczają kryzys wizerunkowy po inspirowaniu się contentem Frogshoposting - jak wygląda to obecnie? Wardęga wypowiada wojnę scamom - influencerzy będą żyć w strachu?
O autorze
1 min czytania 2021-09-23

Marketing Przegadany – Facebook tworzy inteligentne okulary

Facebook wraz z marką Ray Ban konstruuje inteligentne okulary, które pozwalają nagrywać i robić zdjęcia, które potem można przesłać na social media. Oprócz tego będzie można ich używać do słuchania muzyki i rozmawiania. Czy Facebook powtórzy porażkę Snapchata i ich Spectacles?

Żabka i Frogshoposting – jednak puścili to płazem?

Na Agencję Cukier i Żabkę spadła olbrzymia fala krytyki ze względu na tworzenie podobnego contentu do Frogshoposting – profilu prowadzonego przez Violę Kowalską. Internet stanął po stronie oddolnej influencerki i memiary. Żabka zmienia komunikację na Instagramie, a hejtu brak. Jak sytuacja wygląda obecnie, kiedy kurz już opadł? 

Wardęga wypowiada wojnę scamerom

Sylwester Wardęga ogłosił, że będzie walczyć ze scamami. W tym celu powołał grupę na Discordzie, której użytkownicy będą wymieniać się informacjami. Do grupy dołączyło już ponad 100 tys. osób. Część influencerów i influencerek przeprosiła za promowanie produktów, które okazały się scamami. Czy to koniec ery spokoju internetowych celebrytów?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing