Create Tomorrow – zrewolucjonizuj świat nowoczesnych ekspozycji

Create Tomorrow – zrewolucjonizuj świat nowoczesnych ekspozycji
O autorze
2 min czytania 2021-10-12

„Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” – pod takim tytułem ruszył właśnie konkurs skierowany do osób, dla których świat innowacyjnej reklamy i nowoczesnego designu nie jest obcy! Organizatorem i fundatorem atrakcyjnych nagród konkursowych jest firma Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o., producent słonych przekąsek tj. Crunchips, Monster Munch, Curly, Nic Nac’s, Wiejskie Ziemniaczki. Zastanawiasz się, co trzeba zrobić, żeby mieć szansę na zgarnięcie nawet 10 tys. zł? Wystarczy wykazać się dużą dozą kreatywności i zaprojektować innowacyjną ekspozycję, która wniesie powiew świeżości do świata nowoczesnego marketingu!

Poznaj świat nowoczesnej reklamy

Materiały typu POS (ang. point of sale) są jednym z najpopularniejszych typów reklamy zewnętrznej. Coraz trudniej jest przyciągnąć wzrok odbiorców, dlatego dobry marketingowiec wie, jak ważne jest przemyślane, spójne i atrakcyjne wizualnie projektowanie reklamy. Klasyczne, niczym niewyróżniające się standy zaczynają wychodzić z mody. Zastępują je projekty oryginalne, nieszablonowe, a nawet zaawansowane technicznie. Ze względu na impulsowość zakupu produktów z kategorii słonych przekąsek, dobrze przygotowana, przyciągająca uwagę ekspozycja w punkcie sprzedaży pełni kluczową rolę w wyborze konsumentów.

Zadanie konkursowe

W konkursie „CREATE TOMORROW – zaprojektuj ekspozycję przyszłości”, może wziąć udział każdy, kogo cechuje kreatywność i interesuje się szeroko pojętym projektowaniem, designem użytkowym, a także marketingiem. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla produktów z kategorii słonych przekąsek. Najwyżej oceniane będą projekty uwzględniające najnowsze trendy. Forma prezentacji jest dowolna – może to być rysunek, makieta, film, animacja, bot czy rozwiązanie AR. Cel jest jasny: nowoczesna i skuteczna ekspozycja przekąsek, a ograniczeniem jedynie wyobraźnia uczestników. Termin ostateczny przesyłania prac na adres [email protected] upływa 1 grudnia br., a zgłoszenia przyjmowane są od 6 października do 10 listopada za pośrednictwem formularza.

– Stworzyliśmy ten konkurs z myślą o ludziach ambitnych, kreatywnych i z zacięciem marketingowym, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie designu i chcą się w tym kierunku rozwijać. Chcemy ich w tym wspierać, dlatego zapraszamy wszystkich uczestników do wzięcia udziału w webinarze, gdzie podczas prelekcji ekspertów będzie można zaczerpnąć inspiracji oraz zadawać pytania dotyczące aspektów technicznych projektu – mówi Joanna Gruszczyńska, manager trade marketingu w The Lorenz Bahlsen Snack – World Sp. z o.o.

Webinar odbędzie się 4 listopada. Może wziąć w nim udział każdy, kto jest zainteresowany udziałem w konkursie, niezależnie od tego czy wypełnił uprzednio formularz zgłoszeniowy. Wtedy też oficjalnie rozpocznie się rywalizacja! Prelegentkami będą Agnieszka Polkowska i Natalia Bienias, ekspertki z zakresu projektowania użytkowego. Całe wydarzenie objęte jest patronatem Collegium Da Vinci. Partnerem konkursu jest Brief.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do zdobycia ciekawe nagrody!

Dla autorów najciekawszych projektów przewidzianych jest aż czternaście atrakcyjnych nagród! Nagroda główna to 10 tys. złotych. Jury przyzna również trzy wyróżnienia w wysokości 5 tys. złotych oraz 10 dodatkowych nagród w postaci przekąsek o wartości 200 zł. Będą o nie walczyć osoby, które przygotują najbardziej kreatywne, nowoczesne i nieszablonowe projekty.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 16 grudnia w formie filmu zamieszczonego na stronie głównej konkursu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

The Lorenz Bahlsen Snack – World Sp. z o.o. jest znany na całym świecie jako jedna z wiodących firm na rynku producentów słonych przekąsek. Jest ona kojarzona przede wszystkim z produktami takich marek jak: Crunchips, Monster Munch, Wiejskie Ziemniaczki, Nic Nac’s, Curly czy Chipsletten.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji na temat konkursu znajdziesz na stronie.

 

Artykuł powstał we współpracy z The Lorenz Bahlsen Snack – World.